La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimarts, 4 de febrer del 2014

GALETES SALADES AMB PASTA DE FULL



Aquest cap de setmana en vaig decidir a estrenar aquest estri que em dugueren els Mags.

Senzill i super pràctic per quan venen visites inesperades.

Es un tallador de pastes i galetes, fa la mida d'una lamina de massa de full.


SOM-HI

Un cop tallada la massa, la vaig farcir amb  sobrassada, altres amb formatge amb orenga i llavors de sèsam i alguna amb una mica de brandada de bacallà que tenia a la nevera.

Al forn escalfat a 180º uns 7 minuts, fins veure que queden daurades.

La propera vegada les farciré amb algú dolç.

Ràpid, ràpid, ràpid.......

8 comentaris:

  1. M'encanta aquest macro tallador!! una bona manera per fer ben ràpid un munt de galetes, t'han quedat genials!! un petó

    ResponElimina
  2. Amb aquest tallador t'estalvies temps, es tallen més ràpid i en poc temps tens un aperitiu dels bons, que la pasta de full dona per molt.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Isabel; Un bon estri i unes bones pastes per compartir.
    Salutacions Isabel¡¡ :O) :O)

    ResponElimina
  4. Així totes les pastes queden igual!!!! Molt bona idea la dels Reis, ja que et van regalar una cosa de profit!!
    Molt bones pastes!
    Petons

    ResponElimina
  5. ostres, no havia vist mai aquest tallador! Molt pràctic i molt ràpid.
    Les pastes salades de pasta de full m'encanten!

    ResponElimina
  6. Caram que moderns i savis són aquests mags!!! A casa aquestes pasten volen!! petó

    ResponElimina
  7. Que bé, així et queden totes tallades de la mateixa mida.
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  8. Que bé, així queden perfectes... totes de la mateixa mida!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina