La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

divendres, 7 de febrer del 2014

LLAMINERA FARCIDA AMB TRUITA D'ESPINACS A LA CATALANA


                                           A les fotos podeu veure el procés.

INGREDIENTS
                                                           
1 llaminera de porc  
1 grapat d'espinacs
2 ous
1 grill d'all
pinyons
panses 
1 ceba 
1 tomàquet
oli
sal
pebre

SOM-HI

Tallar la carn per un costat a lo llarg, sense arribar al final, tornar a tallar, de manera que quedi mes ample (com si fos un tríptic)

Fer una truita rodona amb els espinacs saltejats amb  el grill d'all, unes panses i uns quants pinyons (reservem un quants per la salsa).

Salpebrar la carn, estendre la truita sobre i embolicar com si fos un caneló, lligar.

Amb una cassola ample o paella amb una mica d'oli calent sella la carn. Quan sigui sella da, posar  a la cassola el tomàquet tallat a quarters i la ceba, afegir una mica de vi blanc o caldo i rostir fins que sigui cuit.

Deixar refredar, retirar i reservar la carn, triturar la salsa del rostit i colar, afegir els pinyons i les panses reservades, deixar coure a foc lent (si cal, afegir una mica de caldo o aigua), rectificar de sal.

Menters tant, tallem la carn i servim acompanyada de la salsa.

Amb aquest cas la vaig servir calenta, però es ideal per bufets i es pot preparar amb antelació.

Bon profit!!!!!!!!!!!!!!!!

9 comentaris:

  1. Que bona aquesta llaminera amb aquest farcit.
    petons

    ResponElimina
  2. Isabel; La llaminera és presumiblament, la part del porc més melosa. Aquesta llaminera feta amb truita d'espinacs a la catalana, n.és un clar exemple de com pot ser de bo -encara més- un tall d'aquestes característiques.
    Fins aviat Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina
  3. Bufa quina llaminera!, com t'agrada cuinar-la eh?... Molt bona recepta, a veure si m'animo un dia a fer-ne!.

    (Oi que participaràs del joc culinari que plantejo al meu bloc per celebrar els meus 4 anys?, porfaaaaa!, vinga, pensa un plat totalment VERMELL i publica'l abans del 21 d'aquest mes!, segur tens bones idees!, merci!)

    ResponElimina
  4. Uiss!!! Entretingut però amb un resultat espectacular...Espero veure't ben aviat.

    ResponElimina
  5. sempre m'han agradat aquest tipus de plat, però no n'he fet mai!!!! apuntada queda. petonets

    ResponElimina
  6. Que bona aquesta llaminera, Isabel!! I aquesta salseta i farcit que l'acompanya també!! Petons

    ResponElimina
  7. UNa recepta molt orginal, farcida de truita!!!
    Idea apuntada, que ha de quedar super bona i vistosa.

    ResponElimina
  8. Quina bona pensada de farcit, Isabel! i quina salseta... tot plegat un plat 10!!! petons

    ResponElimina
  9. Hola Isabel! Acabo de descobrir el teu blog gràcies a La cuina violeta i la trobada de TRG. M'encanta!!! Em quedo com a seguidora! Petons

    ResponElimina