La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

divendres, 12 de juny del 2015

CUETES DE RAP AMB GAMBES

 

INGREDIENTS

4 cues de rap

8 gambes

1 ceba

1 cullerada de tomàquet fregit

1 gotet de vi blanc

brou de peix

julivert

oli 

sal i pebre

picada

10 ametlles 

pa fregit

1 grill d'all

julivert

SOM-HI

 Fregir les gambes i reservar, amb l'oli de fregir-les fem un sofregit amb la ceba tallada, que deixarem enrossir.

 Afegiren el tomàquet, el gotet de vi i deixem reduir a foc lent.

 Passar el sofregit per la batedora amb una mica de brou de peix.

 Posar a la cassola les cues de rap salpebrades i les cobrim amb el suc del sofregit i una mica mes de brou de peix per tal que cobreixi
les cues, sobre ficar la picada i deixar coure 15 minuts. 

 Quan faltin 5 minuts afegim les gambes i deixem fer la xup-xup.

 Acompanyar amb una bona llesca de pa, per sucar-hi. 


Amics blocairesRecordeu el dia 20 publicar la vostre recepta del BLOG AL PLAT aquest mes dedicat a Destapant Cassoles

13 comentaris:


  1. Isabel; Quin encant de plat, tot un encert amb cues de rap -un dels meus peixos preferits- i les gambes, sembla que sento l'olor des de aquí...¡¡
    Salutacions Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina
  2. m'encanta aqeust plat, fa de cap de setmana total! sucar-hi pa i migdiada! petons

    ResponElimina
  3. Això si que és un plat de peix com Déu mana...

    ResponElimina
  4. Bona pinta el fsre dema k vindrs la fsmilia pk fare 70 anys

    ResponElimina
  5. Acompanyat amb un bon vinet.... Me'n vaig a fer la migdiada, que és el millor després de gaudir d'aquest plat

    ResponElimina
  6. Aquí estic fent la teva recepta per la meva família. Som 5 a sopar ja q aquest any no ens reunim amb tots els q voldriem, però estarem junts de cor. Gràcies per la recepta. 24/12/2020

    ResponElimina
  7. Avui faix el teu plat esperant que els i agradi gràcies per la recepta bon any bons reis

    ResponElimina
  8. Avui la faig que els dilluns s, han de passar amb alegria 22 març 2021

    ResponElimina
  9. Acabo de fer-ho, exquisit i fàcil, gràcies

    ResponElimina
  10. Una pregunta, d'un dia per l'altre queda bò o queda sec.

    ResponElimina
  11. Jo també voldria saber si es pot fer el dia abans... Gràcies

    ResponElimina
  12. Molt bones aquestes cuetes de rap amb gambes. Quin plat tan deliciós. Molt bona idea per preparar la propera setmana. Gràcies.

    ResponElimina