La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 15 de juny del 2015

CONFITURA DE SÍNDRIA PER COQUES




             CONFITURES PER GUARNIR LA COCA DE SANT JOAN
 S'acosten les revetlles, no poden faltar les coques típiques i que millor que les casolanes. 
  Aquí us explico com fer a casa la confitura de síndria. 
 A baix la de taronja.           

INGREDIENTS

1/4 de pell de síndria
aigua
1 cullera de cafè d'alcohol
sucre
colorant alimentari

SOM-HI

Agafem la pell de síndria i trèiem la part verda. No més necessitem la part blanca.

Tallem a tires o a trossos quadrats i posem amb un bol amb un quart de litre d'aigua i la cullera de alcohol. Deixem submergit 1 hora.
Passat aquest temps l'escorrem i pesem la síndria.


Amb una cassola plana, fiquem aigua freda i el mateix pes de síndria que de sucre (jo he posat menys, 500 grams síndria x 350 grams sucre). Amb aquest almívar fiquem unes gotes de colorant, a gust( vermell, verd,.......) i a continuació i fiquem els trossos blancs de la síndria.

Posem a coure a foc lent uns 45 minuts fins que la pell es torni transparent.

Escorrem sobre una reixeta (jo el vaig deixar tota la nit) per tant que quedi seca i arrebossem amb sucre. 

Conservar amb pots tapats al frigorífic o congelar.

    Fa uns dies vaig fer pell i rodelles de taronja confitada 
       


            La recepta de la taronja, la trobareu aquí  
 
http://lacuinadelaisabel.blogspot.com.es/2015/05/taronja-contitada.html

7 comentaris:

  1. alaaa!! aixo no arriba a la coca! me'ls menjaria sols quina pinta!! petons

    ResponElimina
  2. Qué bé, per poder-la possar damunt la coca de Sant Joan.
    Imagino que ha de ser un alcohol especial, per ús alimentari, o val el de la farmaciola?
    Petons.

    ResponElimina
  3. Si no ho dius l'hauria confòs amb la de meló que té el mateix color i textura...Et veig molt entretinguda!

    ResponElimina
  4. Se'ns gira feina amb les coques... !! i amb fruita confitada casolana millor que millor!!! el suquet de l'entrada anterior m'encanta!!! petons

    ResponElimina
  5. Quines receptes, estic amb la boca oberta, la coca la penso fer aquest cap de setmana, i el rap mmmmmmm i el tema coque ja veurem felicitats m'ha encantat.Hola a tots i a totes aquesta semana el post va de plats, per decorar, per presentar i tambe per menjar en elracodeldetall.blogspot.com ah! I una recepta d'origen suec que segur que sera tot un èxit quan la preparis

    ResponElimina
  6. És alcohol de farmàcia? (em fa cosa que no sigui comestible) O puc utilitzar vodka? Saps quina funció té l'alcohol en aquesta recepta, o sigui, per què cal submergir-ho amb aigua i alcohol? Gràcies!

    ResponElimina