La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimarts, 25 de setembre del 2012

MACARRONS AMB VERDURES


 La convocatoria d'aquest mes de Setembre de Memòries d'una cuinera son els macarrons.

Alguna vegada us he comentat, que l'Eva no menja carn i aquests macarrons son dedicats a ella i altres persones que tampoc volen menjar. Amb poc cost i amb el que tenim a casa queden uns macarrons bons i diferents.

INGREDIENTS

350 grams de macarrons                                                        

1/2 carbassó    
                                                                             

1/2 albergínia

1 tros de porro o (i) ceba

1 all tendre

orenga

alfàbrega

oli d'oliva

sal 

formatge parmesà ratllat (optatiu)

SOM-HI

Renteu i talleu les verdures molt petites, jo tinc una picadora que no tritura sinó talla i em va perfecte.

Fregir  les verdures fins que quedin cuitetes amb oli abundant. Com estan tallades petites i ho fem a foc lent uns 10 minuts.

Fora del foc, afegiu-hi les fulles d'alfabrega i l'orenga. Tapeu-ho i deixeu-ho reposar.

Coeu la pasta segons les indicacions del fabricant, restant 2 minuts del temps recomanat, ha de quedar al dente.

Coleu i torneu-la a l'olla.

Afegiu la salsa  i barregeu-ho.

Servir i si es vol fiqueu-hi formatge parmesà ratllat.

16 comentaris:

  1. Isabel,
    T'han quedat de fàbula. Alguna vegada els he fet així, més o menys, i ens agraden molt. No sempre s'han de fer de carn, encara que són els tipics.
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina
  2. Boníssims, per vegeterians i per tothom!
    Ideal per fer net de nevera, je je je... ;)

    ResponElimina
  3. mmm! Que bons, Isabel! Sense carn, com a mi m'agraden. I a més has escollit el porro, que hi queda tan bé. M'agrada! Petons

    ResponElimina
  4. mai he probat macarrons amb verdures!:P

    ResponElimina
  5. Els macarrons i la pasta en general són d'aquelles coses que ho accepten gairebé tot! Molt bons així amb verduretes!

    ResponElimina
  6. M'agrada la combinació, sobre tot el porro!

    ResponElimina
  7. Boníssims! Jo també prefereixo les verdures a la carn, em guardo la teva versió perquè em sembla genial.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  8. Hola Isabel!

    He vist que tens moltes receptes al teu blog, i m‘agradaria presentar-te la pàgina Lestevesreceptes.cat, llançada recentment, on els usuaris poden buscar entre més de 16000 receptes de les millors pàgines catalanes. També hem creat el Top blocs de receptes, on, de franc, pots afegir el teu bloc.

    Lestevesreceptes.cat té diverses versions, en suec, francès, anglès, italià o castellà entre d’altres. Vols formar part de la nostra família?

    Quedem a la teva disposició!
    Andreu
    Lestevesreceptes.cat

    ResponElimina
  9. Isabel,moltes gracies per el teu comentari que sa ma omplem els ulls de la gran emoció,bonica¡¡¡¡¡ets un sol i tot gracies a vosaltres per esser aquí.
    Dir-te que m'encantan aquests macarrons i en verduretes deuen esser una delicia.
    Bon cap de setmana guapa i mil petons de part de una amiga que tambe te admira molt.

    ResponElimina
  10. Un plat ideal per buidar la nevera...
    Petonets.

    ResponElimina
  11. boníssims Isabel! amb verdura segur que són ben saborosos!!! moltíssimes gràcies guapa per participar. petonets

    ResponElimina
  12. Quin bona pinta que tenen els teus macarrons!!
    Petons
    Mónica

    ResponElimina
  13. Hola Isabel1 uns macarrons ben bons i saludables!!! petó

    ResponElimina
  14. Jo,els faig amb sanfaina(també és verdura) i a casa els encanta.

    ResponElimina