La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimarts, 6 de setembre del 2011

CREMA DE PASTANAGA AMB ALFÀBREGA


INGREDIENTS:

  • 4 pastanagues
  • 1 patata petita
  • 1 ceba
  • 1 grill d'all
  • sal
  • oli
  • fulles d' alfàbrega
  • un polsim de llavors de roselles

PREPARACIÓ:


Posar amb una cassola amb oli, la patata, la pastanaga, la ceba i el grill d'all

tot tallat. Sofregir una mica i afegir l'aigua, deixar bullir, fins que sigui cuit,

salar i col-lar, passar per la batedora i afegir el caldo de bullir les verdures

(la quantitat que creiem per trobar la textura desitjada).

Servir tebi o fresc i afegir fulles d'alfàbrega picades i llavors de roselles.

8 comentaris:

  1. Plat saludable, fácil i fresquet.
    Bona combinació!
    Petonets.

    ResponElimina
  2. A casa ens encanten les cremetes, i aquesta de pastanaga ja sola és boníssima... i amb el toc d'alfàbrega genial!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  3. avui m'aniria bé aquesta crema, però calentona!!! que tinc una costipera.. :( petonets

    ResponElimina
  4. Cremes a tothora i amb fred o calor!, em sembla molt bona i refrescant amb aquest punt d'alfabrega i les llavors. A reveure! (has vist un sms que et vaig enviar dg?, ja diràs alguna cosa del dia 17).

    ResponElimina
  5. Una cremita muy rica, sana y apetecible.
    Un saludo.

    ResponElimina
  6. Vaja amb la crema i coincideixes amb la Glòria en l´alfàbrega.Era és el que més ve de gust...no importa el sabor.

    ResponElimina
  7. Gràcies amics blocaires per els vostres comentaris.

    ResponElimina