La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 13 de febrer del 2016

AMANIDA D'HIVERN



El carbassó destaca especialment per el seu contingut de vitamina C, beta carotè i flavonoides, que ens poden ajudar a tenir una pell sana i a mantenir les defenses en acció.
Es una hortalissa que es pot menjar crua o cuita. Però crua, manté mes les seves propietats

INGREDIENTS                                                                 


1 escarola

1 carbassó

2 pastanagues


per la vinagreta 

filets d'anxova

1 grill d'all

pebre negra

vinagre 

oli d'oliva 

SOM-HI 

Rentar l'escarola, escórrer i tallar-la a trossos petits, ficar amb un bol.


La pastanaga i el carbassó, està tallat amb l'estri que podeu veure a la foto, es una 
maquineta, per fer punta als vegetals durs, no se si aquí es troben, a mi me el varen 
regalar. Podeu ficar uns altres vegetals i amanir... 


Podeu amanir-la al gust (salsa de calçot, vinagreta amb formatge......)


Sota us poso la vinagreta amb que jo  vaig amanir-la.

VINAGRETA

En el pot de la batedora, posem : els filets d'anxova tallats, un polsim de pebre negre, l'all pelat, un raig de vinagre, i oli d'oliva, la quantitat depèn de vinagreta, que vulguem fer. Passar per la batedora, i quan estigui ben batut, ja tenim la vinagreta llesta.

3 comentaris:

  1. Ummm...boníssima i plena de nutrients...Ja queda poc per la recepta, jejeje.

    ResponElimina
  2. Ja em convenç aquesta vinagreta que has fet, les anxoves han de donar-li un bon gust al carbassó que es més neutre de sabor.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Una amanida d'hivern, tardor, primavera... bónissima! quin tallador més xulo!! petons

    ResponElimina