La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 28 de febrer del 2016

CARXOFES AMB FAVES I PÈSOLS


 INGREDIENTS 

4 carxofes

1/2 quilo de faves 

pèsols 


ceba tendre 

alls tendres

botifarra negre

1 copa de vi blanc

fulles de menta

sal i pebre

oli d'oliva 

SOM-HI

Triar les faves i els pèsols. Netejar les carxofes i tallar-les a trossos (ficar amb un bol amb aigua i un branquillo de julivert, per tant que no s'enfosqueixin).

Tallar els alls tendres i la ceba i ficar amb una cassola amb oli i sofregir.  Quan comenci a estar una mica daurat, afegir les carxofes donar un parell de voltes i deixar coure uns minuts. Seguidament ficar les faves, salpebrar i regar amb una mica de vi blanc, remenar i deixar coure uns 5 minuts mes amb la cassola tapada. Afegir els pessols, tapar i que fagui la xup-xup, coure a foc lent, si cal afegir una mica d'aigua. Deixar coure fins que la verdura siguin tendres i afegir la botifarra tallada a quadrets i la menta. Tornar a tapar i coure uns minuts mes.

8 comentaris:

  1. Boníssim!!! les faves i les carxofes són la meva perdició!!!

    ResponElimina
  2. Jo sóc de favetes però qui li diu que no a aquest platàs!

    ResponElimina
  3. Unes faves a la catalana molt més complertes amb els pèsols i les carxofes.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Un dels meus plats preferits!!! petons

    ResponElimina
  5. Un dels meus plats preferits!!! petons

    ResponElimina
  6. mmm... un plat 100% de temporada, super sa i molt del meu gust! (tot i que a casa, sense la botifarra negra je je je...)

    ResponElimina
  7. Una molt bona opció de faves a la catalana.
    Petons

    ResponElimina