La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

divendres, 17 de maig del 2013

BROQUETA DE LLAMINERA AL PORTO


   
         La proposta d'aquest mes de Memòries d'una cuinera es la de Broquetes i aquesta es la meva aportació.


INGREDIENTS                                                                           
       

1 llaminera de porc

2 tires de panxeta (tallada molt prima)

sal

pebre

1 grill d'all

1  gotet de Porto

4 pals de broquetes

4 cullerades de nata liquida  

SOM-HI

Tallar la llaminera en 4 talls.

Tallar les tires de cansalada al llarg per la meitat.

Fregar el fons de la paella o cassola amb un grill d'all.

Mullar els pals de broqueta perquè no es cremin.

Embolicar el tall de llaminera amb la panxeta i punxar amb la broqueta.

Posar als fons de la paella amb una mica d'oli i rostir per les dues bandes ,(te que ser una paella ample perquè hi càpiguen les broquetes.

Quan agafin color, tirar el Porto i deixar reduir.

Retirar les broquetes, afegir la nata a la reducció del vi, salpebrar i lligar la salsa.

Servir les broquetes amb la salsa de Porto. 

11 comentaris:

  1. és llaminera, isabel, i tant! he he he. I amb aquesta salseta de porto la broqueta deu quedar ben aromàtica! Petons

    ResponElimina
  2. M'encanta el teu blog. Fa temps que el visite i mai t'havia deixat un comentari....però tot arriba. Al meu blog t'he deixat un detallet.

    ResponElimina
  3. Unes broquetes ben bones. M'agrada cuinar amb porto. En veurem de totes maneres aquest mes.
    Bon cap de setmana Isabel,
    Nani

    ResponElimina
  4. A casa ens agrada molt la llaminersa i en compro sovint! Que bona deu ser amb aquesta salseta de Porto!
    Petons

    ResponElimina
  5. que bones!!! amb aquesta salseta han de quedar de luxe! molt bona proposta!

    ResponElimina
  6. Mare de déu quines broquetes!, la llaminera t'agrada especialment eh?... amb aquesta salseta espessa han d'estar de vici!!!!, una abraçada guapa!

    ResponElimina
  7. Isabel!!!! Quina bona pinta que fan aquestes broquetes!!!!
    Fa ganes de mossegar la pantalla...
    Petonets.

    ResponElimina
  8. Mare meva Isabel!!! quina broqueta més bona que aportes al recull d'aquest mes!!! Moltíssimes gràcies per participar. petonets

    ResponElimina
  9. Unes broquetes molt treballades!
    He de recordar això de mullar el pal.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  10. M'ha encantat la idea d'embolicar-les amb el bacó! quedes xulñissimes!! i de la salsa d'oporto ja ni te cuento!! quina pinta xiqueta! Marta

    ResponElimina
  11. Quina passada Isabel! Apuntadíssima la recepta per fer-la amb amics. Moltíssimes gràcies per participar. petonets

    ResponElimina