La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 10 de febrer del 2013

FIDEUÀ



INGREDIENTS

300 grams de fideus fins

300 grams de sípia

200 grams de gambetes pelades

1 ceba

2 tomàquets madurs

2 grills d'all

1 litre de brou de peix

oli, sal i julivert.

ELABORACIÓ

Tallar l'all a làmines i fregir amb una paella amb una mica d'oli, quan comenci a agafar color, afegir
els fideus i remenar fins que siguin rossos. Escórrer i reservar.

Amb una paella que pugui anar al forn, fem un sofregit amb la ceba tallada petita i tomàquet, afegir la sepía tallada petita i coure a foc lent fins que sigui tendra (uns 5 minuts).

Afegir els fideus i quan siguin calents, el brou de peix calent, remenar i deixar arrenqui el bull, tirar les gambetes i una picada amb ametlles.

Ficar al forn calent a 200º C. uns minuts, per tant que els fideus se sequin i es posin drets.

Es pot servir amb all i oli.

Bon profit!!!!!!!!
 

8 comentaris:

  1. Com m'agrada la fideuà...i amb la de vegades que en faig i no la tinc publicada!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  2. Ayy m'encanta la fideuà!! Però mai l'hem fet amb picada d'ametlles... l'haurem de provar!! Te molt bona pinta :)

    ResponElimina
  3. mmmm... Isabel! Aquesta és una fideuà molt completa, quina pinta! en alguns restaurants només t'hi posen fideus i a córrer... i a mi m'agrada trobar-hi aquests entrebancs que hi has posat tu!! Petons

    ResponElimina
  4. Hummm que bona la fideua !! Amb picada d'ametlla no l'he feta mai. T'ha quedat perfecte.
    Petons

    ResponElimina
  5. Em torna boja! no hase falta desi naa más....

    ResponElimina
  6. A casa els encanta!!! si preguntes arròs o fideuà guanya aquesta! i amb la picada segur que guanya! petó

    ResponElimina
  7. Ai la fideuà, un clàssic que agrada a tothom! Boníssima!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  8. Boníssima!!!! jo la faig igual, però sense la picada, ho provaré, segur que està molt millor!!
    Petonets

    ResponElimina