La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimarts, 2 d’agost del 2016

APERITIU DE PA DE MOTLLO AMB BRANDADA

















INGREDIENTS

1 pa de motllo Bimbo "enrotllats"

1 llauna d'anxoves

brandada de bacallà

escuradents

per decorar
unes fulles de ruca, ou filat.... al gust

SOM-HI 
  
El paquet té 5 llesques tallades al llarg.
Estirar una llesca amb un corró, sobre un paper film. Farcir-la  amb brandada  (podeu posar també tàperes o cogombrets tallats) i enrotlleu amb la ajuda del paper film.  

Ficar una estona al frigorífic perquè es refredi (es pot preparar amb antelació) i tallar. 

Muntar al gust, jo vaig posar una anxova o el que es vulgui.

Ja tenim un entrant refrescant per l'estiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada