La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimarts, 3 de maig del 2011

ANIVERSARI EVA- PEIX DOLÇ DE XOCOLATA
















A l'Eva no li agrada menjar peix, però d'aquest os asseguro que em va tastar un bon tall.


INGREDIENTS:

Per a la base del pa de pessic
:
  • 250 grams de farina
  • 200 grams de sucre
  • 3 ous
  • 1 llimona (pell)
  • 150 ml.de llet
  • 80 ml. oli de gira sol
  • 1 sobre de llevat Royal
Per pondre'l guapo

  • 100 grams de xocolata fondant
  • 50 grams de mantega
  • 50 ml. de nata líquida
  • pastilletes de xoco cobertura blaves- Can Farinetes
  • 1 galeta tipus filipino blanc
PREPARACIÓ:

Amb un bol posem el sucre amb els rovells d'ou i barregem, a continuació, afegir la llet, l'oli, la farina tamissada i pell de llimona ratllada i ho mesclem tot molt bé. Per fi les clares muntades les integrem a la massa amb una espàtula.


Fiquem amb un motllo, amb aquest cas tinc un motllo ovalat tipus Pirex i l'engreixat amb unes gotetes d'oli i folr rat amb paper per anar al forn.


Ficar al forn calent, 35 minuts a 180 º i comprovar sigui cuit.


Quan sigui fred, tallar un triangle per fer la boca del peix que desprès servira de cua.


Per fer la cobertura:


Posar al microones la mantega amb la nat a escalfar, abans de que bulli, retirar i afegir la xocolata trossejada i barrejar fins que quedi una crema.


Tirar sobre el pa de pessic, colo cat sobre una re ja
, deixar refredar, però encara tebi colo car les pastilletes de xoco blau com si fossin escates. El filipino d'ull i la resta a gust.

16 comentaris:

  1. Quin super peix!! M'encanta, segur que l'Eva havia d'estar encantadíssima!!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. quina cucada de pastís! tinc una amiga que és súper fan dels peixets, així que em guardo la idea!!! petonets i felicitats a aquesta nena tan guapa!!!!

    ResponElimina
  3. Però quina guapada! Em sembla una idea genial!

    ResponElimina
  4. A mi m'agrada molt el peix, però estaria encantada de menjar un peix tan eixerit com aquest!!!! I és que d'aquests no se'n veuen...!!!

    Que contenta estava l'Eva amb el seu regal d'aniversari!!! Ben bo i original!

    Petons

    ResponElimina
  5. Felicitats a l'Eva !!!!
    Quin peix mes graciós, una bona idea.
    Salutacions.

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats !!! segur que t'ha agradat el peix !!

    petonets

    ResponElimina
  7. Que divertit, t'ha quedat fantàstic! Estic segura que fins i tot els que no agrada el peix gaudirien amb aquest pastís, je je je...
    Felicitats a l'Eva!

    ResponElimina
  8. Això es un bon plat de peix, ni blau ni blanc, negre!!.
    Una abraçada

    ResponElimina
  9. ja,ja y yo tambien me comia un buen trozo.Te ha quedado una presentación muy bien conseguida ademas de buena seguro
    miquel

    ResponElimina
  10. De petita tampoc m´agradava el peix, però aquesta me´l menjo sense contemplacions...T´ha quedat molt bé amb aquesta cobertura blava.

    ResponElimina
  11. És fantàstic, no m'estranya que l'Eva n'hagi menjat, aquest no té ni una espina. Felicitats per les dues.

    ResponElimina
  12. Hola Isabel, felicitats pel peix es guapissim, voldria ferlo pero no se on vares comprar o on puc trobar les pastilletes de xoco color blau, a can farinetes on es??? Gracies.

    ResponElimina
  13. Hola anònim

    Can Farinets està al carrer de Sants nº 117-119.
    Al costat de plaça de Sants.
    Veuras la la quantitat de cossetes per el que ens agrada la cuina.
    Pregunta si està la Mercè i dius que vas de part meva.
    Una abraçada i gràcies per visitar el meu blog.

    ResponElimina
  14. Gracies Isabel, saps si es poden comprar a algun lloc aquestes pastilletes de xoco que no sigui a Barcelona??
    Gracies, Salut.

    ResponElimina
  15. Hola.......
    Suposu que a qualsevol pastisseria o botiga especialitzada tipus Gadgets o a supers grans tipus Caprabó
    A la secció a on venen coses per adornar pastissos, espelmes, virutes de xocolata....
    Segur que també o trobaries a El Corte Inglés.
    La marca Vahiné te moltes xurradetes per fer adorns.
    Crec que amb pastilletes tipus Lacasitos de colors, et podria quedar divertit.
    Salutacions
    ISABEL

    ResponElimina