La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

divendres, 30 d’abril del 2010

LLASSOS AMB ALBERGÍNIES



UNA MANERA DIFERENT DE


FER I MENJAR LA PASTA.







INGREDIENTS:
  • 350 grams de pasta
  • 2 albergínies
  • 2 cebes tendres
  • 2 grills d'all
  • 4 cullerades d'oli d'oliva
  • 1 cullerada d'orenga o farigola
  • alfàbrega fresca
  • sal i pebre

PREPARACIÓ:


Rentar les albergínies, amb un pelador semi pelar-les i tallar-les a cuadrets regulars.

Salar i posar a l'escorredora (uns 15 minuts), de tan en tan, remenar.

Tallar també les cebes i fregir amb la meitat del oli. A mitja cocció, afegir les albergínies, posar l'all tallat i l'orenga i coure a foc suau 15 minuts. Rectificar de sal i posar una mica de pebre.

M'entres tan bullir la pasta amb força aigua amb sal. Quan sigui cuita (al dente), escorre la pasta i mesclar amb les albergínies, amanir amb la resta d'oli (millor sigui verge). Abans de servir, tirar per sobre l'alfàbrega picada.

Us sorprendrà ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

5 comentaris:

  1. Els llaços no es veuen gaire i en canvi són els meus preferits!, amb l'albergínia segur estan boníssims!. Has vist el blog de Magnòlia a la cuina?, ha fet més o menys el mateix cruixent de formatge, amb palet i tot, quina coincidència!,tinc l'enllaç al meu blog, a la llista,just sota del teu. A reveure Isabel i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  2. Una bona proposta combinar l'albergínia amb la pasta. Tinc a casa tots els ingredients menys l'alfàbrega, m'hauré d'esperar a comprar-ne, perquè no em vull deixar ni un sabor!

    ResponElimina
  3. Facil sorprenent bon color i segur millor sabor!!!

    ResponElimina
  4. Pasta i albergínia, una combinació perfecte!

    ResponElimina
  5. MERCÈ I GLORIA.
    Espero qu'els provis i em puguis dir si t'han agradat.
    Fins aviat.
    GURMET:
    Gracies per els comentaris. M'agradat molt el teu blog. Molt divertit.
    MARTA:
    M'agradat molt contactar amb tú. Gracies també per els comentaris.
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina