La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 20 d’octubre del 2014

PASTÍS DE FORMATGE MEGA FÀCIL


A proposta de la Mercè de Destapant Cassoles, cada mes farem una recepta d'un dels blogs que hagin escollit i el primer es el blog de la Gemma la Cuina de casa.           El super blog!!!

   Felicitats Mercè per l'iniciativa i gràcies Gemma per el que en has ensenyat.

   Aquesta recepta te variacions, l'adaptat a les meves existències del rebost.

           Qualsevol semblança al pastís real (el de Gemma),es pura ficció.


INGREDIENTS

200 grams de formatge philadelphia                                            


150 grams de llet condensada

500 ml. de llet

1 paquet de "pastel fresco de limón" Royal

suc d'una llimona

caramel líquid

galetes Digestive

SOM-HI 

Untar el fons d’un motlle amb el caramel líquid.

 Triturar amb la batedora durant 2 minuts la llet, la llet condensada, el formatge, el suc de llimona i el contingut del paquet Royal. Abocar-ho dins el motlle.

Repartir les galetes per sobre la capa de formatge, adaptar-les al motllo.

Reservar a la nevera un mínim de dues hores.

Desemmotlla el pastís capgirant-lo, de manera que el sucre quedi a la part de sobre. Decorar i servir ben fred.

Bon profit!

8 comentaris:

  1. Eps Isabel!, em sembla un patís preciós!, segur que la textura deu quedar fina fina...
    Moltissimes gràcies per la teva aportació!, espero seguir gaudint de la teva companyia al Novembre!. Moltes gràcies!
    Escolta, poso l'enllaç al meu blog, que crec no ho has fet ok?

    ResponElimina
  2. uuueee! Moltes gràcies per participar, m'ha fet molta il·lusió!
    Has escollit una recepta super resultona, de les que m'agraden a mi: fàcils de fer i amb un gran resultat!
    I amb la base de galeta, igual de fàcil i bo!!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. bo seguríssim que n'estava!!! i t'ha quedat molt xulo!!! petons

    ResponElimina
  4. Tardona!! amb base de galeta m´agrada molt.

    ResponElimina
  5. No et queixis que t'ha quedat molt maco i segur que ben bo.
    Petons.

    ResponElimina
  6. Segur que està deliciós! La foto del tallet de pastís té una pinta..nyam, nyam...! Una abraçada retallsdecuina.cat

    ResponElimina
  7. Boníssima!!!! i t'ha quedat ben xula de presentació!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  8. Doncs crec que quan la Gemma ho vegi, quedarà encantada! A mi m'ha semblat espectacular!
    Petons

    ResponElimina