La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 22 d’agost del 2015

MELMELADA DE MÓRES

 
 

   Aquests dies hem estat al Pallars i com no, hem trobat móres, aranyons i altres.
   Hem estat a casa de la nostre filla i vaig fer melmelada de mores.
   A baix us explico con fer-la. També podeu veure que esta acompanyada d'un pa de
  pessic, que un altra dia us donaré la recepta. No per que sigui una recepta mol especial,
  el que si te d'original es que esta fet amb una paella al foc, ja que no teníem forn per     fer-lo, aquí podeu veure el resultat.

 INGREDIENTS

400 grams de móres

250-300 grams de sucre (jo el vaig posar morè)

suc de 1  llimona

1/2 got d'aigua mineral

SOM-HI

Treure les fulles de les mores i renteu-les i escórrer.


Ficar amb un bol, junt amb el sucre, el suc de llimona i l'aigua, deixar reposar unes hores.

Posar al foc amb una cassola i coure a foc lent uns 30 minuts.

Passe-ho per la batedora (si no us agrada trobar les llavors, passar per un colador xinès) i coure 5 minuts mes. 

Tenir preparats els pots de vidre nets i omplir-los. Tapar-los calents i ficar cap per avall, sobre un drap de cuina, fins que es refredin.

Etiquetar i guardar al rebost.

Amb aquestes mides surten 2 pots petits o 1 mitja. Si en teniu mes móres calcular les mides.

1 comentari:


  1. Isabel; Quina presentació per un esmorzar, un pa de pessic acompanyat amb una melmelada de mores... un trosset de naturalesa per esmorzar.
    Salutacions i bona Festa Major -Sant Bartomeu- de Sants¡¡ :O)
    També ho és a Tordera el poble de la Teresa.

    ResponElimina