La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 17 de juliol del 2016

COUS COUS AMB AMANIDA




Podem deixar aquesta amanida feta, per anar a la platja o piscina i menjar-la fresqueta.

INGREDIENTS

250 grams cous-cous  (sèmola de blat)
250 ml. d'aigua o brou vegetal

oli d'oliva
ceba
pebrot 
tomàquet per amanir
cogombrets

fulles tendres d'espinacs
menta fresca 
1 llimona 

SOM-HI

Escalfar l'aigua amb sal o el brou, m'entres tant, posar el cous-cous amb una safata ben escampat, tirar sobre  l'aigua o brou i tapar durant uns 3 minuts aproximadament.

Afegir un raig d'oli d'oliva i separar amb una forquilla el cous-cous, per tant que quedi solt.
Tallar fines totes les verdures i  amanir amb una vinagreta, feta amb l'oli sal i suc de llimona. Barrejar.
  
La menta tallar-la a bocins petits, però abundant, incorporar també una mica de julivert i mesclar. 

Col·locar al frigorífic una estona, feta unes hores abans és més bona.
Servir fresqueta.

3 comentaris:

  1. No és un producte que faci servir a casa, però preparat de manera tan senzilla m'anima a provar-lo. I la menta li deu donar un punt de sabor molt especial! Una abraçada!

    ResponElimina
  2. No es veu gens difícil de fer...Potser m´hi animo. I porta de tot el que es sa i bo pel cos.

    ResponElimina
  3. Una amanida que m'agrada molt, avui també he publicat una amanida amb cous-cous.
    Petons.

    ResponElimina