La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 31 de gener del 2010

PATATES FARCIDES DE SOBRASSADA




INGREDIENTS:

  • 4 patates mitjanes
  • 1 rovell d'ou
  • 4 cullerades de nata líquida
  • sobrassada
  • sal
  • pebre
  • maonesa o allioli

PREPARACIÓ.

Rentem les patates i les punxem, col-loquem a un recipient al microones uns 8 minuts i comprovem. Deixem refredar i quan siguin tèbies les buidarem, les pelem i salpebrem.
M'entres es refreden fem una barreja amb la polpa de la patata, el rovell d'ou, la nata líquida i la sobrassada.

Farcim les patates, per sobre cobrim amb la maonesa o allioli i posem al microones a gratinar.

1 comentari:

  1. Una recepta fàcil i ràpida. Va ser un acompanyanet perfecte pel sopar d'ahir. AL Roger li va agradar molt i a mi em va costar molt poc fer-la. Moltes gràcies sogra!!!!!!

    tito

    ResponElimina