La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimarts, 12 de gener del 2010

PÈSOLS SALTEJATS


INGREDIENTS:
  • Pèsols
  • 1 grill d’all
  • alls tendres
  • pernil
  • sal, pebre
  • oli
PREPARACIÓ:
Posar una mica d’oli al recipient, saltejar els alls ben trinxats i sense que agafin color afegir els pèsols al 75% de potencia, duran 6 minuts, sacsejar i salpebrar, controlar i els últims 3 minuts afegir els taquets de pernil i tornar a sacsejar.

2 comentaris:

  1. ES PODEN FER ELS PÈSOLS, JUNT AMB EL QUE DIUS, AFEGINT TROSSOS DE BOTIFARRA NEGRA.??????

    ResponElimina
  2. Joan, clar que post saltejar els pèsols amb botifarra.
    Totes les verdures es poden saltejar amb el que t'agradi.
    Jo substituiria el pernil, per la botifarra.
    Gràcies per visitar per el meu blog.

    ResponElimina