La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 3 d’abril del 2011

COCA DE PASTA DE FULL AMB FRUITES



INGREDIENTS:

  • 1 massa pasta de full
  • 2 pomes tipus reineta
  • 2 mandarines
  • 1 kiwi
  • 5 maduixes
  • 1 cullerades sucre
  • 1 cullerada melmelada de llimona
  • una mica de suc de llimona

PREPARACIÓ

Pelar les dues pomes i tallar a grills, posar amb un recipient apte per anar al microones amb el sucre i unes gotes de llimona, coure-les 4 minuts a 750W.
Pelar el kiwi i les mandarines a les que traurem la pell dels grills.

Passar les pomes per la batedora i tallar el kiwi a rodelles.

Estirar la massa del full i punxar-la, fem una mica de vora per els costats i farcir amb el puré de poma.

Ficar al forn pres calfat a 200º uns 20 minuts, fins que les vores quedin daurades, posar la fruita sobre i quan sigui fred, pintar amb la melmelada que barrejarem amb una mica d'aigua.

En lloc de puré de poma es pot farcir amb crema pastissera, però es mes lleugera amb el puré de poma.

15 comentaris:

  1. los postres que llevan hojaldre y frutas me encantan y este tuyo de hoy me encanta tambien y con la poma mas ligero.
    bona setmana, peto
    miquel

    ResponElimina
  2. Isabel, m'acaves de donar una opció molt vàlida per aquesta mena de pastissos. A mi, la crema m'empalaga molt així que aquesta pasta de poma em sembla fantàstica.No se m'havia acudit. Ets una crack!, gràcies guapa!

    ResponElimina
  3. OStres, amb la poma ha de quedar deliciosa i més llegura... Aquests pastissos són una passada!
    Petonets!
    Sandra

    ResponElimina
  4. M'agrada molt la idea del puré de poma, t'ha quedat molt vistosa!

    ResponElimina
  5. Ostres Isabel, quina bona idea això del puré de poma!!! M'encanten aquest tipus de pastissos i amb aquests colors ja fan primavera eh? Petonets

    ResponElimina
  6. Sempre m'han agradat molt els pastissos de pasta de full amb fruites!

    ResponElimina
  7. aquestes coques queden sempre tant maques,pero no he fet cap encara.petons

    ResponElimina
  8. quina bona pinta! aquestes coques mai fallen!!! petonets

    ResponElimina
  9. M'encanten les coques de full amb fruites, normalment les fem amb crema, però amb aquesta compota de poma ha d'estar tremenda!!!

    ResponElimina
  10. M'encantan la pasta de full, avui ens hem posat d'acord, je je je... T'ha quedat sensacional, amb els colors tan vius de la fruita queda una coca preciosa ;)

    ResponElimina
  11. Isabel, aquestes coques de pasta de full amb fruites són sempre un èxit assegurat! I a més, la combinació amb els colors de les fruites t'ha quedat preciosa!
    Petons!

    ResponElimina
  12. Isabel; Un bon farciment per aquesta pasta de full i amb el pure de pomes de base... que vagi de gust Isabel¡¡ :-D

    ResponElimina
  13. Jo sempre ho faig amb crema, però m'ha agradat molt l'opció del puré de poma. Pastís excelent

    ResponElimina
  14. Com fer o comprar la melmelada de llimona?

    ResponElimina
  15. Tambe com elaborar la melmelada?gracies.

    ResponElimina