La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 22 de juliol del 2012

MUFFINS DE CARABASSÓ

 
 
INGREDIENTS

1 carabassó petit (200 grams)

2 ous

125  grams de farina

1 taronja

50 ml. d'oli

80 grams de sucre

un grapat de panses de Corint

1/2 sobre de llevat 

SOM-HI

Espremem la taronja i posar a remull les panses i deixar reposar perquè absorbeixin el suc.

Reservar la pell i rallar-la .


Rentar el carabassó i semi pelar amb el pelador, tallar-lo a daus i picar a la picadora.

Afegir al carabassó la farina amb el llevat, el sucre i mesclar.

Afegir els ous i l'oli i per ultim la raspadura de taronja.

Colo-car els motllos de muffins a la safata del forn i omplir-los 3/4 parts  amb la barreja.

Fornejar a 180º al forn pres calfat de 15 a 20 minuts.

Deixar refredar uns minuts abans de desmotllar

Val la pena provar-los, us sorprendran.

11 comentaris:

  1. que bons que deuen ser com a aperitius o per picar entre hores...i sembla bastant facilet de fer...m'enduc la recepta! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Roser aquets muffins son dolços, tothom diu quina fruita portan?
      Sorpresa......
      Petons

      Elimina
  2. Què bones! Has fet una gran alternativa a les dolces...Si les provo, sí que em sorprendran, i tant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cristina a tu que t'agraden tant les llepoiles....
      Prova son dolçes...
      Petonets

      Elimina
  3. uau! Quina bona pinta, Isabel! Això de fer muffins salats ja m'agrada, però si a més són amb carbassó deuen ser un amor! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marina:
      No son salats, son muffins dolços.
      Malgrat que portin carabassó.....
      Associem (verdura=salat)
      Petons

      Elimina
  4. han d'estar boníssims! i si els acompanyem amb un formatge cremós... buf! petonets

    ResponElimina
  5. Ona (filla de la mercè: Hola isabel soc l'ona aquests muffins de carbassó tenen molt bona pinta, ja li dirè a la meva mare que m'en faci, algun dia. ets una artista!!!

    ResponElimina
  6. A casa en fem sovint, la gent queda molt sorpresa quan li dius que un muffin dolç està fet de carbassó, eh?
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina