La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 17 de juliol del 2010

COCA DE PASTA DE FULL AMB CABELL D'ÀNGEL I AMETLLES



INGREDIENTS:

  • 1 làmina de pasta de full
  • cabell d'àngel
  • ametlles laminades
  • sucre molt o glas

PREPARACIÓ:


M'entres escalfem el forn a 200 grams de temperatura.
Empolvorar amb farina la safata o mantell de silicona on tenim que posar la pasta de full al forn. Poden fer servir també, el paper vegetal que porta la pasta de full.

Estirar una mica la massa, donan la forma desitjada, punxar i cobrir amb el cabell d'àngel, en aquesta ocasió el tenia fet, però a Mercadona, venen uns pots que surt força bó.Cobrir amb l'atmella laminada i coure al forn uns 25 minuts (comprovar, ja que depèn de cada forn). Podem pintar les vores amb ou batut, avans de ficar al forn.

Quan sigui freda empolvorar amb el sucre.

4 comentaris:

  1. Hola Isabel!, precisament tinc pendent fer-la amb cabell d'àngel com tú!, avui hem fet una celebració familiar i l'he fet també amb les ametlles però farcida de "nocilla"...és evident que hi havia 6 nens...encara que els grans no li han fet cap lleig!(per cert, amb la bossa de les capses de pastisos hi havia un aparell per fer crestes..estàs al corrent?) un petó.

    ResponElimina
  2. Si Mercè:
    Vaig pensar et faria servei, ja que tot el que ens pugui ajudar, sempre se li treu profit.
    Un petó i gracies

    ResponElimina
  3. GRÀCIES BONICA!, PENSAVA T'HO HAVIES DEIXAT...FANTÀSTIC PER QUE LES NENES M'AJUDIN A LA CUINA! UN PETONET!

    ResponElimina
  4. Hola Isabel! molt bona aquesta coca, fàcil i bona!
    Em va agradar molt coneixer-te!
    Petonets

    ResponElimina