La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimecres, 6 de juny del 2012

PREMI LIEBSTER BLOG




Vull aprofitar per agrair a la Gemma del blog CAPROFITI el premi que em va donar dies enrere.
Ara jo l’haig de donar a 5 blocs que tinguin menys de 200 seguidors.
Els premis Liebster son premis que es donen entre els propis blocaires, als nostres preferits. Es veritat que tots els blogs  aportan  coses diferents, però amb aquest cas els hi vull donar a:

Maia de - El racó del cuscús.
Josepb de - Menja de bacallà.
Cristina de - CriJoArMaEl.
Cristina de -Bufet de postres.
Teresa de - Com a casa, res !.

I ara us explico com heu de fer si rebeu aquest premi.

  1. Copiar i enganxar el premi al bloc, i enllaçar al blocaire que t’ho va atorgar.
  2. Nominar als teus 5 blocs favorits (han de tenir menys de 200 seguidors) i deixar un comentari en els seus blocs per fer-los saber que van rebre el guardó.
  3. Esperar que aquests blocaires passin el guardó a altres 5 blocs. 

3 comentaris:

  1. Felicitats, isabel!! Veig que la cristina de bufet de postres tindrà doble liebster perquè jo també li vaig donar... he he. Petonet!

    ResponElimina
  2. Isabel; Moltes gràcies per pensar en mí. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies, Isabel.
    Em sap greu no haver contestat abans, t'envio un mail per explicar-to.
    Molts petonets

    ResponElimina