La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimecres, 23 d’agost del 2017

PASTÍS FRED DE TONYINA


















INGREDIENTS

2 llaunes de tonyina al natural
3 ous
2 llesques de pa de motlle (sense crosta)
1/2 got de llet
sal i pebre
salsa de tomàquet fregit
salsa rosa
tomàquets cirerols
fulles de ruca o altra amanida  
 

DECORACIÓ : a gust

SOM-HI

Amb un bol posar els rovells d'ou, la tonyina, les llesques de pa mullades amb llet i 2 cullerades de salsa de tomàquet i batre. Muntar una mica les clares amb una punteta de sal i mesclar.

Col·locar la mescla amb un recipient o motlle, apte per microones. Posar al micró 8 minuts al 75% de potència (uns 600 W.), deixar reposar 2 minuts i continuar la cocció

6 minuts més. També és pot coure al forn al bany maria. Punxar abans de desmot llar
per comprovar sigui cuit.
Comprovar sigui cuit, deixar refredar i quan sigui tebi desmot llar.

Servir lo al gust. Fred amb amanida i salsa rosa, o calent amb salsa de tomàquet i formatge o amb una beixamel clara i gratinar.


1 comentari:

  1. Aquests tipus de pastissos m'agraden molt, però mai els he fet. A veure si m'animo, aquest té una pinta boníssima!

    ResponElimina