La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 18 de juny del 2012

TASTETS

Tastets per anar fen boca.

TASTET DE TOMÀQUET AMB SUCCEDANI DE CAVIAR

Ingredients:

1 tomàquet per amanir
succedani de caviar
sal pebre
oli d'oliva 
cibulet

TASTET DE PATÉ DE BONÍTOL AMB LLAGOSTÍ 

1 pot de paté de bonítol del nord
llagostí cuit
olives farcides

TASTET DE D'ALBERGÍNIA AMB QUELITAS

1 albergínia escalivada
suc de llimona
una mica d'all trinxat
oli i sal
Tot això passat per la batedora

Quelitas
llavors de rosella

 Podem tindre tots els ingredients preparats i muntar els tastets quan servim.

 Bon profit!!!!!!!
  

15 comentaris:

  1. Jo em quedo amb el patè d'albergínies amb quelitas! però una mica amb tota la resta també! Tant refrescants... i boníssimes! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uns tastets fàcils de fer amb les coses cotidianes, que tothom te a casa.

      Elimina
  2. Jo també!! els quelis m´encanten. Quina bona idea que has tingut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tinc la recepta per fer quelis, però mai n'he fet.
      A veure si m'animo!!!!!

      Elimina
  3. Tastets? M'encanten els 3!!
    Dissabte vaig fer un patè d'albergínia molt semblant, amb una punteta d'all i una mica de comí... boníssim també!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sandra, jo el faig també amb una punteta d'all i de vegades en lloc de llevors de rossella li poso llevors de sèsam ....

      Elimina
  4. Ostres Isabel, que xulos i bons aquests tastets. El de bonítol i llagostí....!!!!!!
    Nani

    ResponElimina
  5. M'encanten els àpats a base de tastets. Tots tres han de ser boníssims!
    petonets

    ResponElimina
  6. Dons jo no se amb quin quedar-me....em van be els tres...jeje
    Petonets.

    ResponElimina
  7. Caram caram quin luxe de soparet!...els tastaria tots tots!!!Tenen un aspecte deliciós i molt ben presentat. Ja m'agradaria tastar aquests tastets....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mercè molt fàcils!!!!!!
      BON DIA DE SANT JOAN
      Petons

      Elimina
  8. quin goig d'aperitius Isabel!!!! Moltes gràcies per participar al Memòries. Petonets

    ResponElimina