La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 3 de setembre del 2011

CANELONS DE CARBASSÓ





Alguna vegada, os he explicat que l'Eva no vol menjar carn i pensa'n que podia fer, per fer-la

contenta i
tenint un subministrador de carbassons gegants, vaig decidí que podia fer uns canelons.

Varen tenir força èxit.


INGREDIENTS:

  • 1 carbassó (mida super o 2 de mitjans)
  • 1 ceba
  • 1 grill d'all
  • 1 pastanaga
  • 2 gots de llet
  • formatge ratllat
  • 80 grams de farina
  • oli
  • sal
  • orenga
  • mantega

PREPARACIÓ:


Agafem el carbassó i amb un pelador, trèiem la pell de sobre, deixa'n la dels costats i tallem a
tires fines i reservem.


La resta de carbassó la tallem a dau-ets, ratllem la pastanaga, trinxem l'all i tallem la ceba petita,  posem tot a la paella amb oli per poxar-ho, afegir farina com quan fem pasta per croquetes i el got de llet, quan la pasta es separi de la paella (que sigui espesa) salpebrar i deixem refredar.

Amb les tires de carbassó per fer l'embolcall, les escaldem amb aigua i sal, posem sobre una
safata i emboliquem els canelons.


Posem a la safata per anar al forn i cobrim amb una
beixamel clara, formatge ratllat i
puntetes de mantega, fiquem al forn,
dalt i baix a 180º fins que quedin daurats, empolvorem
amb una mica d'orenga.



BON PROFIT¡¡¡¡¡¡¡

13 comentaris:

  1. Isabel, no saps com m'agraden aquests canelons!! Em guardo la recepta per fer-la aviat!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. ostres Isabel! m'encanta la teva proposta de canelons!!! apuntadíssima!!!! molts petonets i bon cap de setmana

    ResponElimina
  3. M'encanten els canelons de verdures, molt més lleugers que els de carn. I ara que els carbassons són tan bons, val la pena aprofitar-ho!

    ResponElimina
  4. Una bona manera de fer diferents uns canelons, l'apunto a pendents.

    ResponElimina
  5. Quina safata! Els canelons suposo que boníssims però la salsa per sucar-hi pa.

    ResponElimina
  6. una bona idea aquest canelons de carbasso
    peto
    miquel

    ResponElimina
  7. D'aquests canelons en faria un cop a la setmana!, em semblen boníssims.Un petó!

    ResponElimina
  8. Aquests canelons sí que són de diumenge, una recepta ben bonica!

    ResponElimina
  9. Hola Nuria /a peu coix/.
    Son bons oi?
    Em fa ilusió que els trobesis bons.
    Petonets.

    ResponElimina
  10. SANDRA, JUDITH, GEMMA, GEMMA, CRISTINA, MERCÈ, Mª ANGELS, MIQUEL.
    Probeu-los, si els vole-ho mes consistens, afegir a la bexamel de farcir-los,uns dauets petits de formatge.
    Petons a tots

    ResponElimina
  11. Hola Isabel guapa tu

    queden molts bons, i de alberginia, i de col, hum...es segueixen els mateixos passos.....i a taula son un èxit


    mil petonets macas, Susanna

    ResponElimina