La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 24 de juny del 2012

MEL I MATÓ AMB CROCANT I GERDS


 

 
 Memòries d'una cuinera
    ens  amb proposat
aquest mes, postres amb
       mel i mató 
aquí esta la meva aportació.

 
INGREDIENTS:                                                                    

300 grams de mató


100 grams de formatge mascarpone

60 grams de mel

 gerds frescos

crocant

SOM-HI

Barrejar el mató amb el formatge mascarpone i 2 cullerades de mel fen una crema.

Repartir la crema amb copes.

Tirar al damunt el crocant (al Mercadona venen unes bosses amb crocant per a postres).

Cobrir amb gerds i regar amb mel.

Deixar a la nevera abans de servir.  

Bon profit!!!!!!

20 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gràcies Sandra!!!!
      Quina ràpidesa...
      Petonets i BON SAN JOAN

      Elimina
  2. Aquest postre esta fet per mi, m'encanta tooot el que dur, sobretot el toc de mascarpone i de crocant, que és el sumum!! petons

    ResponElimina
  3. Quin equilibri de formatges! un light i l´altra potent...M´agrada el toc de crocanti que li has donat. En sóc una fan!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig posar crocant, però ametlles laminades torradetes, també queden bé.
      Petonets guapa!!!!!!

      Elimina
  4. Quina versió més completa de la mel i mató!aquest punt de cruixent ha de quedar molt bo!. Una abraçada Isabel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mercè crec que la gracia del postre, es aquest toc de cruixent.
      Petonets..

      Elimina
  5. Quin muntatge més bonic, Isabel! i aquest crocant que hi has posat m'ha agradat molt, el coc cruixent hi deu quedar boníssima amb el mató suau... a veure si ho provo! Petonet!

    ResponElimina
  6. Unes postres de luxe, Isabel...
    Petonets.

    ResponElimina
  7. Ens ha agradat molt la ioncorporació dels gerds a un clàssic deliciós! Unes postres ideals pel plat que avui proposem al bloc d'Esfruita, la botiga online de fruita i verdura. Un pollastre amb verdures amb el qual esperem que us en llepeu els dits. Us convidem a entrar-hi, a veure'l i a dir-hi la vostra!
    http://www.esfruita.com/assessorem/pollastre-amb-verdures/

    ESfruita.

    ResponElimina
  8. crec que no em cansaria mai de menjar mel i mató!! gràcies Isabel per participar. Petonets

    ResponElimina
  9. Sembla especial per mi: m'encanten els gerds i el crocant!
    Petons i moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina