La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 24 de juliol del 2011

CARBASSÓ FARCIT





Tenim un amic, que te un hort ecològic, em va portar carbassons enormes.

Encara que grans son molt tendres i bons de gust.

Només us diré que aquest pesava 1.400 kg.

A part de aquest farcit, esta fet amb 1/2, l'altre 1/2 l' he preparat per fer croquetes de carbassó.


INGREDIENTS:

  • 1 super carbassó
  • 200 grams de carn picada de porc
  • 200 ngrams de picada de vedella
  • 1 ceba
  • 1 pebrot verd
  • 1 pastanaga
  • oli
  • sal i pebre
  • 1 grill d'all
  • formatge (tipus Philadelphia)
  • 2 cullerades de tomàquet fregit
  • aigua

PREPARACIÓ

Semi pelar el carbassó amb un pelador I tallar-lo a lo llarg. Buidar amb una cullera, treien les llavors, salar i deixar reposar perquè deixi anar l’aigua.

Ficar la meitat del carbassó al microones uns minuts (depèn del tamany) , com aquest era mol gran el vaig deixar uns 8 minuts.

Fer un sofreixi’t amb les verdures (ceba , el pebrot tallat petit, el grill d’all i la pastanaga ratllada). Quan hagi agafar color afegir la carn i coure-la.

Farcir el carbassó i cobrir amb formatge tipus Philadelphia, que prèviament hem diluït amb una mica d’aigua i barrejat amb el tomàquet fregit

Ficar al forn, dalt i baix a 180 º 10 minuts, fins veure que comença a agafar color.

Adaptar els temps a la mida dels carbassons. Aquest era enorme, però mol tendre.

Amb aquest 1/2 carbassó, hem menjat 2 vegades el Carles i jo.

15 comentaris:

  1. I que bons que són els carbassons!. Avui hem sopat truita de carbassó, però no era king size com el vostre, ja, ja.

    Esperem la recepta de les croquetes de carbassó.

    ResponElimina
  2. Jo n'he comenssat a menjar fa relativament poc, de carabasso, per aixó apunto totes les receptes que puc.
    petonets.

    ResponElimina
  3. Tinc carbassó de l'hort dels meus cunyats!, crec que ja tenen destí...Una recepta sempre boníssima i a mi que m'agrada tant el carbassó...Una abraçada isabel!

    ResponElimina
  4. M´encanten els carbassons i així farcits han de ser deliciosos...un petonet

    ResponElimina
  5. Aixó es un super carbassó. Jo també en tinc un d'aquest grosset. l'haure de fer-lo farcit.
    Petons

    ResponElimina
  6. quina enveja cada cop que veig que uns amics regalen aquestes meravelles! això sí, de la sana!!! ;) m'encanten els carbassons farcits!!! molts petonets guapa

    ResponElimina
  7. molt bo Isabel i el farcits delicios
    miquel

    ResponElimina
  8. M'agrada molt la idea del philadelphia, ho provaré la propera vegada!

    ResponElimina
  9. Boníssims aquests carbassons! Isabel, quan pugui arreglo lo de l'índex del gelat! Em sap molt de greu!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  10. Vaja! un carbasssó aprofitable que val per dues receptes. Això si que es rendible.
    Aquesta recepta m´agrada però vull veure les croquetes ja que no les he vistes mai farcides de carbassó.

    ResponElimina
  11. Isabel; Aquest carbassons farcits, han d'estar "super" bons.
    A mí els carbassons m'encantan, els trovo d'un gust molt i molt considerable. I després per fer croquetes de carbassó... mmm...
    Que vagi de gust Isabel¡¡ :-D

    ResponElimina
  12. Mare meva Isabel, aquest carbassó és immens!! Que bo així farcit! I les croquetes segur que també, oi? :)
    Petonets!

    ResponElimina
  13. Moltes gràcies a tots per els vostres comentaris.
    Ja estan en marxa les croquetes.
    Petonets a tots.
    ISABEL

    ResponElimina
  14. espero que ficis noves receptes perque totes les receptes que he fet a la meva familia li a encantat gracies per donarme les receptes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per pasejar per el meu blog.
      Si pases de tant en tant veuras noves receptes.
      Si tens algun dubte preguntem.
      Isabel

      Elimina