La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimarts, 20 de novembre del 2012

MAGDALENES - X. Barriga


 





Amb aquesta recepta, participo

a la convocatòria de Novembre 

de Memòries d'una Cuinera.



INGREDIENTS

 
3 ous petits


175 grs. de sucre                                                            


60 ml. de llet


190 ml d' oli de girasol


210 grs. de farina de rebosteria


1/2 sobre de llevat 


un polsim de sal


ratlladura de llimona, taronja o canyella...

SOM-MI

Batre els ous amb el sucre fins que estiguin espumosos.


Barregem la llet amb l' oli i l' anem afegint a la barreja anterior poc a poc, batent lentament.


Apart, barrejar la farina amb el llevat, la sal, i la ratlladura de llimona o la canyella.

L' afegim amb dues o tres vegades a la barreja de ous, sucre, oli i llet, i cada vegada batem bé. 


Acabem de batre bé uns 2 minuts.

Posar la massa amb un bol i tapem amb un film i  la deixem a la nevera, com a mínim una hora. Si volem la hi podem deixar fins l' endemà.

Repartim, amb una cullera, la massa a les càpsules de paper per magdalenes,  jo poso les càpsules dins un dels motllos especials per magdalenes o flameres.


Les omplim fins a tres quartes parts. 

Enfornem, en el forn preescalfat a 210 graus, durant 14-16 minuts. Les posem a la part baixa del forn, i és molt important no obrir-lo durant la cocció.

Deixar refredar i empolsar amb sucre molt.

Aquesta recepta es la bàsica, surten super bones, però si volem les podem farcir o cobrir-les amb xocolata.

10 comentaris:

  1. sempre surten de 10!! són bonissimes aquestes magdalenes! petons

    ResponElimina
  2. Hola Isabel guapa tu

    M´encanten les receptes d´en Barriga

    T´han quedat precioses, mil petonets dolços, Susanna

    ResponElimina
  3. T'han quedat precioses, Isabel. Jo també vull fer aquestes pel repte. El Xavier Barriga m'encanta... i és de girona! M'enamora... he he.

    ResponElimina
  4. T'han quedat fantàstiques Isabel!! Jo les he fet un parell de vegades però no hi ha manera que em quedi una muntanyeta decent! I mira que uso tots els trucs.... hauré de seguir provant!

    ResponElimina
  5. Apa, Isabel unes magdalenes boníssimes! Memòries d'aquest farà un bon resum.
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina
  6. aquesta recepta està trionfant al recull d'aquest mes!!! gràcies per participar. petonets

    ResponElimina
  7. Jo també les poso dins de flameres, és un bon truc.
    Moltes gràcies per participar.

    ResponElimina
  8. Aquestes sempre queden bé, oi? i són tan bones!!! petó

    ResponElimina