La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 27 d’abril del 2015

CONILL ROSTIT AMB BOLETS


   La Mercè de "Destapant cassoles" cada mes, ens convida a visitar un blog "Del blog al plat" i així, poc a poc anar coneixen, els companys, que tots tenim a la xarxa.

   En Josep de "Menja de bacallà "  proposa una bona idea.

   Que el proper mes de Juny, el blog visitat, sigui el d'ella, per veterana, per il.lusió i feina ben feta. 

   Per tant m'adhereix-ho a aquesta proposta i us animo a tots i totes, que fem una visita a "Destapant cassoles", busquem una recepta de la Mercè, la fem i la publiquem el proper dia 20 de Juny "Del blog al plat"  Fem tots, que sigui el blog mes visitat.

INGREDIENTS

conill 
2 cebes
rovellons
2 tomàquets
2 grills d'all
sal 
pebre
oli d'oliva
brou  (1 got)
1 gotet de vi blanc
1 branca de romaní o llorer


SOM-HI

 Salpebrar el conill trossejat, el daurem amb una cassola amb oli calent, fins que agafi color.


Afegim la ceba tallada a grills grans, els tomàquets, els alls i les herbes i deixem s'acabi de daurar.

Posem el vi, baixem la temperatura d'el foc,  deixem es fa s'hi poc a poc (si cal, afegir una mica de brou).

Retirar la carn i col-lar el sofregit (optatiu) .

Tornar a posar al conill a la cassola amb el sofregit  i afegir els alls picats  amb una mica de mes de brou i els rovellons .

Tot junt te que bullir uns 15 minuts mes.

Servir i bon profit!!!!!!!!!!!!!!!!

7 comentaris:


  1. Isabel; M'enganxo a les dues propostes; en el del blog al plat i també en aquest fantàstic conill rostit amb bolets¡¡
    Quines ganes de tots dos¡¡
    Salutacions Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina
  2. Isabel però si ella no ha dit res?!....Molt bo el conill.

    ResponElimina
  3. Caram Isabel!, quina recepta!....
    i...CARAM ISABEL!, QUINA PROPOSTA!!!!, jajaja, tu i el Josep m'heu fet sentir molt i molt especial!, em fa moltíssima il.lusió la vostra proposta i estaré encantada que entreu, trieu i decidiu fer una recepta del blog!. Moltes gràcies per tenir aquesta consideració amb mi!!!M'heu aixecat l'ànim!

    ResponElimina
  4. Em sembla una idea genial!!! el 20 de juny del blog al plat amb Destapant Cassoles!!!!!! M'apuntoooooo!!!!

    ResponElimina
  5. El Cunill amb trompetes i ceps cuit amb cervesa està per lleparta els dits

    ResponElimina
  6. Bona recepta,i no sembla dificil, espero fer bé

    ResponElimina