La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 3 de novembre del 2012

FANTASIES AMB RAÏM

 
 
Com quasi sempre estic rodejada de nens, cosa que m'encanta.
De tant en tant, tinc que improvisar.
Aquesta vegada, varem estar parlant amb en Pau de la fruita.
Que podíem fer amb el raïm?
Això es el que ens va sortir.....
Tots els ingredients, eren coses que teníem a la cuina.
Tot improvisat.


INGREDIENTS

Un brot de raïm 

3 presses de xocolata negre

3 presses de xocolata blanca 

restes de xoco de cobertura blava

anisets (cors, boletes, perletes de xoco)

galeta ratllada

palets per fer broquetes

SOM-MI

Agafem els grans de raïm nets i un a un els punxem amb una broqueta com si fos un xupa- xup.

Els fiquem amb un plat al congelador i menters desfem la xocolata al microones.

Fiquem els anisets i la galeta amb gotets per separat.

La xocolata la col·loquem en tasses separades.

Trèiem les broquetes del congelador i primer suquem amb la xocolata i seguidament arrebossem amb els anisets o la galeta picada.

Punxem les broquetes amb un bol amb sal perquè entre elles no es toquin i posem al frigorífic.

Aquí teniu el resultat, nen entretingut i berenar preparat.

Em vaig inspirar amb una recepta de Cuines de TV3

13 comentaris:

  1. Em va semblar veure una cosa semblant a tv3 i em va agradar molt la idea!, t'han quedat preciosos i el millor és que és fruita i coses bones!crec que t'agafo la idea. 8isabel, estem quedant amb els blocaires de Sants per anar al MoMa a sopar i xerrar una bona estona. Mira el correu,ok?, intentem quedar un divendres d'aquest mes, segurament el 16 o el 23.Ja diras alguna cosa aviat.)Un petonet.

    ResponElimina
  2. al cuines de tv3 en van fer un semblant i em va semblar mooolt original! els teus t'han quedat més divertits ehh! m'agrda! petons

    ResponElimina
  3. Una bona idea, perqué els nens mengin tot tipus de fruita, aixi disfressada segur que ni s'adonen de que estan menjant fruita. I també un molt bona idea per tenir-los entretinguts una estona.
    petons

    ResponElimina
  4. Doncs per a ser imnprovisat t'han sortit genials, a més perfecte perquè els xiquets mengen fruita! Marta

    ResponElimina
  5. De vegades el que no tens previst és el que surt millor! segur que vas passar una bona estona i els nen no cal dir-ho perquè mira que els agrada posar les mans a les masses!!!petó

    ResponElimina
  6. Amb els nens cal imaginació. Ho has aconseguit Isabel.
    Feliç setmana,
    Nani

    ResponElimina
  7. Quina bona idea, isabel. Una proposta que fa festa!

    ResponElimina
  8. Vaja "senyu" que estàs feta...Trobo que són unes postres delicioses.

    ResponElimina
  9. Els nens estarien encantats amb la tarda de cuina! Què bona idea!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  10. Em sembla una idea fantàstica. La vaig veure per TV3 i ja la tinc apuntada a pendents !!!
    Petonets.

    ResponElimina
  11. Són boníssimes. I amb aquests colors tan vius i tan bonics…
    Muaaaaaaa…

    ResponElimina
  12. Quina monada Isabel! Feia dies que no em passava per aquí i m'ho havia perdut! Això és una bona idea per un àpat diferent!! Molt petonets.

    ResponElimina