La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 15 d’octubre del 2016

SALMÓ AMB VERDURES A LA PAPILLOT

                                     recepta ràpida de cuina saludable
INGREDIENTS

2 talls de salmó sense espines ni pell
1 tomàquet vermell
1/2 porro o ceba 
1 grill d'all o all tendre
sal,pebre
oli d'oliva
julivert 

SOM-HI

Dins del recipient apte per cuinar al microones tipus Tupperware o (Lékué), col·locar a la base, la ceba, el porro, el grill d'all i el tomàquet, tot rentat i tallat amb una mica d'oli d'oliva. Coure al microones 2 minuts i seguidament, sobre la reixeta posar el salmó sense pell i salpebrat.
El posem al micro, altre vegada uns 3 minuts mes. 
Llest per servir!!!!!!!!
 

4 comentaris:

  1. Un plat senzill i dóna sempre molt bon resultat i a més molt sà.
    Petons.

    ResponElimina
  2. M¨encanta que pengis receptes al papillote. Els meus tristos lloms de salmó tornaren a tenir vida i colorido...Ara que al micro jo no m'atreveixo a fer-lo...Sortiriem més que rematats. Una abraçada.

    ResponElimina

  3. Isabel; Sana i saludable manera de fer el salmó, i ràpid i bo.
    Salutacions Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina
  4. OOh! es la segona recepta de salmó... fa dies que no en menjo així que caurà un dia d'aquests! així a la papillot queda molt bo, més suau de gust que a la planxa, petons!

    ResponElimina