La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 2 d’octubre del 2016

AMANIDA AMB FIGUES


























 El consum de fruites i verdures de temporada, fa que siguin més bones i dolces.
 Les figues forma part de la dieta mediterrània, aquest fruit té alt contingut de 
vitamina C, una raó més per consumir-les, ja que aquesta vitamina (C) és essencial per el bon funcionament del nostre organisme.
 També conté vitamina B9, que ajuda a la producció de glòbuls vermells i blans.
 Recomanable en cas d'osteoporosi o anèmia, impedeix la reabsorció del colesterol.
 Seques, no aportant tantes vitamines, però tenen un alt contingut en calci.

INGREDIENTS

variats d'enciams
figues 
50 grams de pernil tallat fi

per amanir 
sal
oli d'oliva verge o una vinagreta al gust



Bon profit!!!!!!!!!!!

5 comentaris:


  1. Isabel; Una bona amanida aquesta amb figues, ara és el seu moment i s'han d'aprofitar.
    Que vaig de gust Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina

  2. Isabel; Una bona amanida aquesta amb figues, ara és el seu moment i s'han d'aprofitar.
    Que vaig de gust Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina
  3. és la recepta de moda! jeej l'he vist a alguns blogs i la veritat que s'han d'aprofitar les figues de temporada, són tan bones!!! petons

    ResponElimina
  4. Una amanida ben original i ben bona!!!!

    ResponElimina
  5. Tan bones que han d'estar les figues en una amanida, i jo encara sense estrenar-les en cap plat...! Una amanida ben saborosa!

    ResponElimina