La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 17 de juny del 2013

MELMELADA DE NESPRA AMB PERFUM DE CANYELLA

 

L'altre dia em varen regalar, una bossa plena de nespres.
Eren força madurs i no donarem al abast.
Vaig pensar en fer melmelada i dit i fet.

INGREDIENTS

1 quilo de nespres.

500 grams de sucre

1 llimona

1 branca de canyella 

canyella en pols

SOM-HI

Pelar els nespres i treure els pinyols, netejar-los bé. Tallar a trossos i pesar.

Pes net x la meitat de sucre (1 quilo nespres nets 1/2 quilo de sucre)

Posar a bullir els nespres juntament am el sucre i el suc de llimona, jo vaig afegir la branca de canyella i un tros de la  pell de llimona.

Ficar a foc lent i remenar de tant en tant, veurem que agafa color, deixar bullir uns 40 minuts aproximadament.

Passat aquest temps retirar la branca de canyella i la pell de llimona, treure del foc i passar per la batedora. Tornar a ficar a la cassola i bullir remenant fins que veiem agafa cos (5 minuts)

Ficar als pots prèviament esterilitzats, tapar i posar-los cap per avall, fins que es refredin o bullir el pots uns minuts, perquè facin el buit.


6 comentaris:

  1. Només l'he tastat una vegada, la melmelada de nespres, i em va encantar, perquè no és excessivament dolça! Quin color més bonic, i amb canyella deu ser un no parar, aquesta melmelada. Molt bona, Isabel!

    ResponElimina
  2. Isabel; Una bona melmelada per fer-la servir per untar amb una mica de mantega amb un trosset de pa... i amb el perfum de la canyella... deliciosa Isabel¡¡ :O) :O)

    ResponElimina
  3. Ostras Isabel, jo la tinc pendent de publicar, que també em varen regalar un munt de nespres!!!
    I que bona queda!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  4. una combinació exel·lent!!!! quina bona pinta Isabel. petonets

    ResponElimina
  5. Nos encantan las mermeladas caseras y ésta tiene una pinta fantástica.
    Ana de JUEGO DE SABORES

    ResponElimina