La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 3 de juny del 2013

MOUSSE DE PEBROT ESCALIVAT

 


Aquesta mousse es apta per a persones vegetarianes, però podem afegir-hi tonyina o anxoves.

Us mostro 2 presentacions, pastis i flamets individuals.


INGREDIENTS:

2 pebrots vermells escalivats

3 ous 

1 llesca de pa de motllo

150 ml. de llet 

60 ml. de nata líquida

sal, pebre, nou moscada

SOM-HI

Triturar amb la batedora els pebrots escalivats (reservar unes tires), incorporar la nata i la llesca de pa i els ous batuts, salpebrar i ratllar una mica de nou moscada, tornar a batre.

Posar la mescla amb un motllo apte per anar al microones, al 75% de potencia (600 W.) 10 minuts.

Si fem flamets, disminuir el temps (depèn del tamany), comprovar si han quallat als 5 minuts i si cal 2 minuts mes.

Deixar 2 minuts de repòs, comprovar (si cal posar uns minuts mes).

Desmotllar i guarnir amb el pebrot, enciam, olives.... A gust.

Si incorporem tonyina, anxoves..... triturar junt al pebrots escalivats.

Servir amb guarnició.


11 comentaris:

  1. Quina gràcia, t'han quedat molt bonics aquests flamets! I segur que són boníssims!

    ResponElimina
  2. Molt oroginal feta així amb flamets.
    Petons

    ResponElimina
  3. ooh quina pinta!! son bonics, fresquets i lleugers! que més podem demanar!petons

    ResponElimina
  4. La presentacio m'agrada tant en flamets com en forma d'estel...
    Petonets

    ResponElimina
  5. Apuntada queda! M'agrada moltíssim el pebrot. petonets

    ResponElimina
  6. Aquesta mousse és boníiiiissima!, jo la faig amb tonyina barrejada, és suau i entra com si res. Com m'agraden aquestes receptes, les poots fer amb tantes coses!!. Una abraçada Isabel.

    ResponElimina
  7. Quina proposta més bonica pels aperitius de terrasseta d'estiu!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  8. M'encanta aquesta mousse, ha de quedar molt fina i molt gustosa.

    ResponElimina
  9. Bonóssima aquesra mouse! doncs noia, vaig caure a casa... tan malament que m'han hagut d'operar, la setmana que ve ja començo la rehabilitació, ja tinc ganes de poder fer la rutina de sempre... i cuinar, ja que amb una mà és una mica complicat. A veure si ens veiem aviat, jo el 14 vaig a bonpreu, i tu?petons

    ResponElimina
  10. Isabel; Una estrella amb llum pròpia¡¡
    Que vagi de gust Isabel¡¡ :O) :O)

    ResponElimina
  11. Hola Isabel,
    un plat bonissim, m'encanta i el millor poder preparar amb antelació.
    Una abraçada

    ResponElimina