La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dijous, 5 de novembre del 2015

RISOTTO DE SOBRASSADA


INGREDIENTS

300 grams d'arròs (millor Arbori)
1 ceba
1 cullerada de mantega
50 grams de sobrassada 1/2 copa de vi blanc
1 litre brou de verdures o d'aigua
oli
sal i pebre
formatge parmesà  

SOM-HI 

Pelem i tallem la ceba a trossos petits.

Sofregir la ceba amb una mica de mantega i una mica d'oli fins que quedi daurada.
 
Afegir l'arròs al sofregit i donar un parell de voltes, desprès el vi blanc i la sobrassada tot mesclant i deixar-lo evaporar.

Tirar sobre el brou ja calent a demanda de l'arròs, en varies vegades i de tant en tant remenar, perquè deixi anar el midó.

Coure aproximadament 12 minuts, afegir el formatge, remenar, tancar el foc, tapar i deixar reposar uns 4 minuts. Ha de quedar cremós


Servir i decorar, jo amb aquest cas, amb unes lamines de formatge. 


No l'havia fet mai i ens va sorprendre. 

5 comentaris:

  1. T'ha quedat molt melós Isabel, jo també el tinc al blog i a casa ens va agradar molt.
    Petons.

    ResponElimina
  2. L'arròs admet gairebé qualsevol altre ingredient. Aquest arrosset té molt bona pinta.

    ResponElimina
  3. Isabel , amb aquest rissoto èxit segur!!!
    A casa ens encanta la sobrassada!.
    Petons

    ResponElimina
  4. Isabel , amb aquest rissoto èxit segur!!!
    A casa ens encanta la sobrassada!.
    Petons

    ResponElimina
  5. Amb el que m'agrada ami la sobrassada! és molt original.

    ResponElimina