La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 15 de novembre del 2015

COCA INTEGRAL AMB LLAVORS



INGREDIENTS

300 grams de farina integral

3 ous

250 grams de sucre morè

barreja de llavors ( sèsam, lli daurat, pipes.....) 

1 iogurt desnatat natural o de soia 

100 ml. oli de gira-sol

ratlladura de taronja i llimona 

1 sobre de llevat Royal

 SOM-HI


Posar amb un bol el sucre i els rovells d'ou i batre. Afegir l'oli, el iogurt i la farina amb el llevat i mesclar. Muntar les clares d'ou, incorporar a la mescla anterior barrejant amb una espàtula de abaix a dalt. Afegir unes quantes llavors a la mescla. 

Aboqueu-ho tot amb un motllo per anar al forn, que tenim pre escalfat a uns 170º uns 35 minuts (fer la prova de l'agulla)

Un cop fred, pintar el pa de pessic amb l'almívar, que farem amb 100 ml. d'aigua i 40 grams de sucre.

Agafem la resta de llavors i distribuïm per sobre del pa de pessic, que s'enganxen amb el almívar, jo vaig posar  llavors de lli.

Si potser, fer servir ingredients biològics.

2 comentaris:

  1. Què bo! Ara m´he aficcionat als pans amb llavors...són boníssims.

    ResponElimina
  2. Un pa de pessic més sa i també molt bo, les llavor donen un toque cruixent.
    Petons.

    ResponElimina