La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimarts, 29 de setembre del 2015

QUESADA AMB PINYA




INGREDIENTS

2 ous
350 ml. crema de llet
4 rodanxes de pinya
150 grams de farina
150 grams de sucre
sucre cremat líquid

SOM-HI 

Triturar 2 rodanxes de pinya amb la batedora i reservar.

Batre els ous amb el sucre fins que quedi esponjós i afegir la pinya triturada. Triturar
molt be.

Incorporar la farina poc a poc i mesclar.

Quan sigui incorporada afegir la crema de llet i tornar a barrejar.

Preparar el motllo, al que jo el vaig ficar una mica de sucre cremat líquid al fons, intentant que les parets quedessin impregnades.

Abocar la mescla de la quesada i ficar al forn prees calfat a 150ºC. uns 50 minuts.

Punxar per veure si està cuita i desmot llar. 

Decorar al gust. Es pot servir freda o calenta.

Aquesta recepta està treta, del blog de la Sión i el Miquel de FEM UN MOS. 

4 comentaris:

  1. Encara que hagi refrescat una mica jo em menjaría un troç ben gran de la quesada tan bona que has fet amb pinya.
    Fins aviat maca!!
    Petons.

    ResponElimina
  2. que bona! jo la vaig tastar a cantabria per primera vegada, i em va agradar molt! amb pinya li ha de donar un toc més fresquet suposo! petons

    ResponElimina
  3. trobo que la pinya combina super bé amb la quesada, l'ha de fer molt més lleugera. Idea apuntada!

    ResponElimina
  4. Quin pastisset! ES tant tou que deu passar molt bé.

    ResponElimina