La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimecres, 25 d’agost del 2010

MAGDALENES "DOUBLE" XOCOLATA GEMMA






AQUESTA MAGDALENES DE XOCOLATA, SON UNA DELÍCIA.

LA SETMANA PASSADA LES VAIG VEURE AL BLOG DE LA CUINA DE CASA I VOLIA FER PALESA DE LO BONES QUE SON.

POTSER QUE JO SIGUI UNA XOCO ADDICTA, PERÒ PROVEU LES.....

GRACIES GEMMA de la Cuina de Casa


INGREDIENTS:

  • 200 grams d'ou
  • 220 grams de sucre
  • 200 ml. d'oli de gira sol
  • 130 grams de farina
  • 70 grams de cacau
  • 8 grams de llevat Royal (1/2 sobre)
  • 40 grams de xoco 70 %
  • 1 pessic de sal
PREPARACIÓ:
Batre els ous amb el sucre. Afegir l'oli de gira sol .
Incorporar la farina el cacau la sal i el llevat tamisats.

Posar la xocolata 70% picadeta, barrejar i deixar reposar a la nevera unes 2 hores.

Repartir la massa als motlles, sense emplenar-los una mica més de la meitat.
Coure al forn escalfat de baix uns 10 minuts a 200º i 10 minuts més a 190º dalt i baix.

Espero que us agradin tant com a mi.¡¡¡¡¡¡¡¡

7 comentaris:

  1. Jo les tinc pendents: a tu t'han quedat guapíssimes també!

    ResponElimina
  2. Segur deuen estar més que bones!, la foto ho diu tot!(t'imagino gaudint de les magdalenes amb un vigotet de xocolata...je,je)una abraçada!

    ResponElimina
  3. Bones, bones!!! jo també las he fet i són un vici!!!
    T'han quedat precioses!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Mª ANGELS:
    Prove-les son molt fàcils i bones.
    MERCÈ:
    Jo sola em reia amb aixo del vigotet..je je....
    MARYLOU:
    Veritablement son un vici.
    Petons.......

    ResponElimina
  5. Sí, a mi també em van cridar l'atenció. I és que ,encara que a mi m'agraden més les magdalenes sense xocolata, als meus fills els encanten. I si són "double" xocolata, encara més!

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. El dilluns el Pau i jo vindrem a dinar a casa, espero que encara en quedin.
    Pets

    ResponElimina