La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 18 de setembre del 2016

ESPAGUETIS DE CARBASSÓ AMB FORMATGE DE CABRA

El carbassó és una hortalissa d’estiu  i que es pot menjar tant crua com cuita i amb ella per ser tant versàtil es poden fer quantitat de receptes .  

El 95% del pes del carbassó és aigua, i per això és molt hidratant i agradable menjar-la. Destaca el seu contingut de vitamina C, que ens ajuda a tenir una pell sana, pertany a la família  de la carbassa i el cogombre. Totes elles tenen un alt contingut d'antioxidants.    

INGREDIENTS                                                     

3 carbassons

ceba tendra

oli

sal i pebre

formatge de cabra 

fulles d'alfàbrega

1 tallador de verdures juliana

PREPARACIÓ:

Pelar els carbassons, tallar a tires fines, pot ser amb un pelador de verdures, jo el tallo amb un tallador de juliana.

Salar i reservar amb un escorredor uns minuts.

M' entres tant, tallem la ceba a trossets petits i amb una cassola o wok saltar amb el grill d'all, salpebrar i remenar.

Afegir les tires de carbassó, un parell de voltes i llest.

Servir el carbassó i sobre l'amanim amb oli verge amb fulles d'alfàbrega picada i un tros de formatge de cabra (rotllo).

Us sorprendrà!!!!!!!!                                                       


2 comentaris:

  1. em vaig comprar l'espirali i sóc una apasionada de fer espaguetis de carbassó, tan sans i tan versàtils oi??! amb el formatge de cabra ha de ser un èxit assegurat! apuntat! petons

    ResponElimina
  2. Ostres, Isabel! Em van regalar pel meu sant l'aparell, i ja l'he fet servir un parell de vegades. Vaig buscant pel Pinterest receptes, i no havia vist cap amb formatge de cabra, amb el que a mi m'agrada! La tastaré, segur!

    ResponElimina