La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dissabte, 7 de juliol del 2012

I PER POSTRES ! ! ! ! ! - OUS FERRATS AMB PATATES I KETCHUP- Cuina per a nens



 
 Com us vaig dir l'altra dia, estem de vacances d'escola i els nens aprenen a cuinar, coses fàcils en les que puguin participar, tan fen-les com menjar-les.

Avui ens ha tocat un prostre ràpid i fàcil.

INGREDIENTS:

1 llauna de préssec amb almívar

2 iogurts naturals ensucrats (els de la Fageda) 

2 pomes cruixents

1 llimona

sirope de maduixa

SOM-HI

Pelar i tallar les pomes a bastonets, com si fossin patates. Ficar-les amb un bol amb aigua i llimona, perquè no es rovellin.

Fem  posar als nens els iogurts amb un bol i els batem perquè no tinguin grumolls.

Ficar als plats un parell de cullerades i amb la mateixa cullera fer-lis la forma de la clara.

Afegim al mig un tros de préssec i amb un costat les patates (pomes), que regarem amb el ketchup  (sirope de maduixa).


Servir fred de la nevera.

Bon profit, nens!!!!!!!!!!


8 comentaris:

  1. Quina bona idea, Isabel! M'ha encantat. M'ho apunto! L'única llàstima és que aquí no podem sucar les patates amb el rovell d'ou, oi? És que hi tinc fal·lera... he he. petonet!

    ResponElimina
  2. Molt bona idea .......... jo en sé d'un que no es tan nen i aquestes postre li encantarien només per la presentació ......es un fan de les patates fregides i els ous ferrats,
    Petons

    ResponElimina
  3. Hola !!! acabo d'arribar fins aquí i m'agrada el primer que trobo !!!quina bona pensada aquesta...els nens segur encantats .
    petonets.

    ResponElimina
  4. Quins rovells més perfectes!je, je,je...Aquests també m´agraden molt i les clares ensucrades també ;-D

    ResponElimina
  5. Uns ous ferrats ben dolços ideals per a la canalla!
    Apuntada!

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  6. Gran pensada Isabel. I quines clares més bones :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. tot estava delicios mira fins hi tot el meu germa gran quan ho ha vist primer ha pensat que era un ou de veritat ha! ha! ha!

      Elimina