La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 21 de març del 2010

BACALLÀ AMB MEL I FRUITS SECS



Som ja a Setmana Santa i que bo poder gaudir de les tradicions gastronòmiques.


INGREDIENTS:
  • 8 talls de bacallà dessalat
  • 3 cebes
  • 2 grill d'all
  • 3 cullerades de mel
  • pinyons, panses i un grapat de nous
  • farina
  • oli

PREPARACIÓ:

Enfarinar el bacallà dessalat i ben escorregut, fregir amb l'oli calent i reservar.

Al mateix oli, confitar la ceba tallada a juliana amb l'all trinxat i fer una base a la safata per anar al forn, tirar sobre la base una barreja amb 2 cullerades de mel i una mica d'aigua.Posar a sobre el bacallà reservat i regar amb la resta de mel, els pinyons, les panses i les nous i gratinar.

¡BON PROFIT!

2 comentaris:

  1. Tinc una colla de receptes de bacallà pendents!aquesta en serà una de ben segur!una abraçada!mercè.

    ResponElimina
  2. m'ha cadat de muerte questa recepta es magica

    ResponElimina