La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dimecres, 22 de març del 2017

CALAMARS

























INGREDIENTS

1 quilo de calamars mitjans

3 cebes 

1 copa de vi blanc

2  grills d'all

julivert

sal i pebre

SOM-HI
 
 Netejar els calamars (també ho poden fer a la vostre peixateria)

 Tallar la ceba petita i ficar-la amb una paella amb oli, deixar que es cogui lentament.


 Quan comença agafar color afegir els calamars tallats i coure'ls uns minuts, afegir la copa de vi  blanc, deixar s'evapori una mica, a continuació tirar la picada d'all i julivert, corregir de sal (poca, perquè els calamars ja en tenen), tirar un polsim de pebre i servir calents. 

 Bon profit!!!!!!!

3 comentaris:

  1. Un plat que sempre he menjat a casa, desde que era petita i m'agrada molt i ara al ceure el teu plat me l'has fet recordar.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Mmmmm...jo porto el pa i el compartim! Què et sembla?
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
  3. Hola preciosa,
    te venc a vistar pq aquesta oloreta de calamars arriba fins aquí,m'encata el que ens has preparat ho compartirem amb el meu pastís.
    Petonets¡¡

    ResponElimina