La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 13 de febrer del 2017

COCA DE CALÇOTS

























 Aprofitant uns calçots petits, que vaig reservar perquè eren molt prims i una massa de pasta de full que feia dies corria pel frigorífic, vaig fer aquesta coca.
Regada amb una mica de salsa per calçots. Ens va sorprendre!!!!!!!!!!!


INGREDIENTS

1 massa de pasta de full
6 calçots petits 
salsa romesco

SOM-HI 

No té gaire secret, simplement posar en marxa el forn a 180º

Mentrestant, treure la massa del frigorífic.

Passar per la paella amb una mica d'oli els calçots nets i tallats petits, fins que agafin una mica de color.

Punxar la massa de full amb una forquilla i sobre ficar els calçots cuits.

Ficar la safata al forn ja calent, uns 25 minuts aproximadament i llest.

Servir amb una mica de  salsa per calçots.


4 comentaris:

  1. Què fàcil de fer i què bona que deu estar!

    ResponElimina
  2. OOOOoohhh! Prenc bona nota de la teva coca, Isabel! Que bona ha de ser!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina

  3. Isabel; A mi també em sorprendria... temps de calçots i una bona forma de fer-los també¡¡
    Salutacions Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina