La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 23 de gener del 2017

TRUITA FARÇIDA AL FORN




















































INGREDIENTS 

3 truites (truches)
3 làmines fines de cansalada o pernil
all, julivert
sal i pebre
llimona
oli

SOM-HI

Les truites és un peix de riu. Fem o demanem a la peixateria que les netegin i treguin l'espina.
A casa passar-les per sota la aixeta, ja que es un peix molt relliscós.
Posar sobre un escorredor marinat amb suc de llimona.
Fer una bona picada d'all i julivert.
Dins de cada truita ficar desprès de salpebrar, la làmina fina de pernil o cansalada, la picada d'all i julivert i posar a la safata de forn, que prèviament hem preescalfat.
Tirar per sobre del peix, la picada d'all restant i coure de 10 a 15 minuts. Tot depèn de la mida del peix.
D'aquesta manera son més sabroses,.

1 comentari:

  1. I jo que em pensava que era una truita d'ous, hehehe. Tant s'hi fa perque també m'agraden molt aquestes truites de riu que has fet avuis Isabel.
    Petons.

    ResponElimina