La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 8 de gener del 2017

BOMBONS DE XOCOLATA AMB FRUITS SECS

 INGREDIENTS:
 
1 rajola de xocolata fondant 70 %cacau (200 grams)
fruits secs (al gust)
nous
avellanes
festucs 
aranyons
fruita confitada o raspadura taronja

SOM-HI

Ficar una safata o plat i sobre un paper vegetal al frigorífic
 
Desfer la xocolata al microones 2 minuts + 1 minut al 60% (vigilar no es cremi), o al bany Maria, mesclar i deixar temperar. 
 
Quan la xocolata estigui al seu punt, posar porcions amb una cullera, sobre la safata freda, que tenim al frigo.. i al mateix temps, sobre ficar els fruits secs.

Deixar refredar, fins que la xocolata sigui ben presa i passat una estona (2 hores),
ja els podem guardar.
 
Súper fàcils de fer i súper bons !!!!!!!!!
 

5 comentaris:

  1. mmmmmm!!! m'encanta la xocolata negra amb fruits secs!! I d'aquesta manera tan fácil en pots tenir de ben casolana i amb els fruits secs que et vinguin de gust! Que bons!

    ResponElimina
  2. Hola Isabel! bé, poc a poc anem tornant a la normalitat...costa eh? Si els tinc a prop volarien...!petons

    ResponElimina
  3. Em fa molta il·lusió, que us passegeu per al meu blog.
    Espero que us agradi.
    Gràcies

    ResponElimina
  4. jo els he fet. i a fe de déu que son bonissims ! bona cuina a tothom

    ResponElimina