La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

dilluns, 26 d’octubre del 2015

FIDEOS A LA CASSOLA


                         Un plat tradicional, que últimament s'ha deixat de fer,
                                 i ara en temps de tardor, be força de gust.


INGREDIENTS per a 4 persones

300 grams de fideus nº 3 o 4

4 salsitxes o costella porc

pollastre 1/4

1 ceba

2 grills d'all

1 pastanaga

1 pebrot verd

3 tomàquets madurs

1 l. de brou (pollastre, carn o verdures)

sal

oli d'oliva

SOM-HI

Amb una cassola amb oli es sofregeix primer el pollastre i quan agafi color, les salsitxes, tot tallat a trossos petits i (reservar).

Amb el mateix oli posem la ceba, els alls, el pebrot i la pastanaga tot talladet. Ho deixem coure i afegim els tomàquets ratllats i deixem que es vagi fent fins que quedi tot ben concentrat. Si cal podem afegir menters es cou, una mica de aigua o brou.

A continuació afegir la carn reservada, mesclar i tirar el brou i quan sigui calent, la pasta que deixem coure el temps que aconsella el envàs, tot depenen del gruix dels fideus.

Trèiem la cassola del foc i deixem reposar 5 minuts tapat.

    6 comentaris:

    1. Ostres Isabel, fa anys que no en faig... a casa la meva mare cada setmana en feia... amb la seva costelleta ... Un plat molt bo!! petons

      ResponElimina
    2. Aquests no els perdono...al contrari de la Teresa jo cada setmana els menjo...de la mama jejeje..costelleta inclosa.

      ResponElimina
    3. A casa es un plat que el faig quasi cada setmana, de les poques coses que ens agraden a tots, que ja es difícil.
      Petons maca.

      ResponElimina
    4. Tens raó que els fideus a la cassola s'han deixat de fer... a casa de petita en menjàvem cada setmana, i jo en canvi no en faig mai. Hauré de posar-hi remei!

      ResponElimina
    5. m'encanta aquest guisat, i ara és el temps de començar-ne a fer! petons

      ResponElimina
    6. Em recorden la infantesa i els àpats familiars, aquests fideus :-)) Quina bona pinta!

      ResponElimina