La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 24 de maig del 2015

COMPOTA DE POMA AMB CANYELLA


INGREDIENTS

6 pomes (reineta o golden)

1 llimona

sucre (morè o blanc)

3 gots d'aigua

1 branca de canyella 

canyella en pols

decorar al gust (galeta, nata, fruits secs ...)

SOM-HI 

Pelar i rentar les pomes, tallar a grills i posar amb un cassó
amb aigua, suc i pell de 1/2 llimona, sucre al gust i la branca de canyella. Posar a foc suau fins que la poma sigui cuita.

Col-lar si queda una mica d'aigua, retirar la pell i la branca de canyella i passar per la batedora, deixar refredar a la nevera i omplir els gots, tasses, copes.... empolvorar amb canyella en pols i servir.

Decorar al gust

NOTA: Jo el faig al micró, posant tots el ingredients, sense l'aigua 6-7  minuts i el passo per la batedora).

6 comentaris:

  1. Mes facil, impossible!!!
    I el joc que dona la compota de poma, sola o acompanyada!!
    petons Isabel

    ResponElimina
  2. És que és tant bona la compota que amb ben poca cosa n'hi ha prou!
    Anna
    http://amossegadetes.blogspot.com.es

    ResponElimina
  3. Jo també la faig al microones :)
    Boníssima, per menjar així tota sola o per combinar-la de mil maneres....

    ResponElimina