La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

divendres, 5 de desembre del 2014

DORADA AL FORN


 


INGREDIENTS

2 dorades fresques

2 patates grans

2 cebes

2 grills d'all

1 llimona

sal i pebre

vi blanc

oli d'oliva

julivert


SOM-HI

Netejar les dorades i fem al llom tres talls esviatjats, posem a cada tall 1/2 rodanxes de llimona i espremem  sobre una mica de suc. Salpebrem i reservem a la nevera.

Menters tant escalfar el forn a uns 200 º C.

Pelar i tallar les patates i cebes a rodelles fines procurant siguin totes del mateix gruix.

Posem a la plata del forn un bon raig d'oli i fem un llit amb ceba, sobre posar una capa de patates. sobre un altre de ceba i un altre de patates, ben posades perquè es coguin de forma uniforme ( les patates salpebrades) i 2 grills d'alls picats. Sobre posar les dorades i ficar al forn calent uns 10 minuts.

Obrim el forn i afegim un got de vi blanc i si cal, una mica d'aigua, per tant que les patates no s'enganxin i ho deixem coure uns10 minuts més.

Empolvorem amb julivert picat

Servim calent i bon profit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 .

4 comentaris:

  1. oh, és un dels meus peixos preferits! I fet així al forn, amb el llit de ceba i patata, és com m'agrada més!

    ResponElimina
  2. Quasi sempre la faig també al forn, està boníssima!
    Petons.

    ResponElimina
  3. M'encanta!!! a casa meva les patates agraden més que el peix!!!
    Petonets

    ResponElimina