La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 14 de desembre del 2014

LLIBRETS D'ALBERGÍNIA


La Mercè del blog Destapant Cassoles, aquest mes de Desembre, ens ha proposat un blog, al que em sento propera per el tipus de cuina que ens ensenya, la cuina del dia a dia, el Blog es

                                                     " CRIJOARMAEL" 

conec a la Cristina i ja el dia que ens varen presentar, vaig detectar una persona a la que en sento a fi, passejant per el seu blog, m'ha sorprès veure que també tenim receptes si no iguals, molt semblants.

Aquest mes us presento una recepta que jo la faig  tot sovint, la tinc publicada però us la torno a ensenyar, ja que es una recepta super fàcil, fàcil...... , molt agraïda i que agrada a quasi tothom.
                                                  


INGREDIENTS                                                       

                                                

1 albergínia gran                    

4 làmines de formatge

2 talls de pernil dolç

farina

pa ratllat 

1 ou 

sal

oli

SOM-HI

Rentar i tallar l'albergínia a lamines fines i posem els talls amb aigua i sal durant uns 10

minuts.

Escorrem i saquem, posem les lamines d'albergínia sobre una superfície i fem els llibrets

1 d'albergínia, pernil dolç i formatge i tapem amb un altre d'albergínia.

Les passem per farina blanca, ou batut i pa ratllat i ho fregim amb oli calent.

Super fàcil i generalment agrada a tothom.



L'albergínia, es una hortalissa d'origen oriental.
Te poc contingut vitamínic, però estimula la funció hepàtica i dona molt joc a la cuina.
Es pot consumir fregida, feta al microones o a la planxa, escalivada......però mai crua.
El seu contingut nutritiu i calòric, es pot enriquir, barrejant-la amb verdures, peixos, carns,
ous, pernil.......
 

8 comentaris:

  1. Ja? ..no és el dia 20? De totes maneres es veuen deliciosos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejeje....... Cristina així segur que no arribo tard.
      Aquests dies son una mica boixos.
      Petons

      Elimina
  2. I tant que m'agraden aquests llibrets d'alberginia, sont boníssims.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Uns llibrets sensacionals que tenen l'èxit assegurat, entre petits i grans!

    ResponElimina

  4. Isabel; Un plat aquest, que a casa triomfa segur¡¡
    Una abraçada Isabel¡¡ :O)

    ResponElimina
  5. A casa triomfarien!!! bones festes!!! petonets

    ResponElimina
  6. Aquests llibrets segur que els faig. Han d'estar bonissims.
    Petons
    Conxita

    ResponElimina
  7. Isabel, fins avui no havia vist la teva recepta, em sap greu. A veure si un dia quedem per xerrar una estona.
    Que passeu unes bones festes. Petons!

    ResponElimina