La meva foto
Benvinguts a la meva cuina! Aquí hi trobareu, tot tipus, de receptes per la cuina del dia a dia. I algunes d'elles, elaborades al microones. Descobrireu que és una eina que serveix, per quelcom més, que per escalfar un got de llet! Espero que la visita sigui profitosa. I que en disfruteu, tant, com jo cuinant.

diumenge, 25 de maig del 2014

PLATILLO DE CARXOFES I FAVES




INGREDIENTS

1 quilo de faves pelades
3 carxofes
2 cebes 
1/2  manat alls tendres
oli d'oliva
sal i pebre
caldo vegetal 
2 tires de cansalada viada tallada mol fina
unes fulles de menta

SOM-HI

Netejar  les carxofes, traient les fulles més externes, pelem el tronc i les tallem a quarts.

Tallar les cebes petita i els alls tendres. Ho posem en una cassola amb un raig d’oli d’oliva i ho daurem a foc baix, perquè els alls tendres no es cremin. Afegir la cansalada tallada petita. Un cop agafa una mica de color hi posem les carxofes, les faves i deixem que es coguin una mica, afegim  caldo vegetal,  tapem i deixem coure a foc lent uns 30 minuts. Anar tirant caldo si cal.. Rectifiquem de sal. 

Quan sigui cuit posar unes fulles de menta i deixar reposar tapat uns minuts,  per tal que la menta deixi anar el perfum.

7 comentaris:

  1. Es un plat molt primaveral, ja van quedan poques carxofes amb hon que m'agraden.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Aprofitant al màxim el producte de temporada!...quin platet més deliciós!

    ResponElimina
  3. un guisat sensacinoal, i molt gustós, amb la cansalada, els alls tendres i la menta, mmm...

    ResponElimina
  4. Jo en diria platàs!!! boníssim Isabel! petó

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Lo más de lo más, Isabel!!!! faves i carxofes deliciós!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  7. Un plat ben bo que ara ja se'ns acaba, per les faves que ja ens van dient adéu. A mi també m'hi agrada molt afegir-hi all torradet. Sóc molt fan de l'all, he he he. Petons!

    ResponElimina